Okkult Åndeligt On-line Bibliotek.
Fra : Flemming Kudsk

Dato : 16-11-04 01:12

Jeg har lige lagt en helt del okkult,spirituelt orienteret litteratur,ud på
nettet.
Der er mulighed for gratis download af litteratur,om alt fra
Wicca,heksekunst over deideret trolddom og Magi.

Der ud over fortæller jeg også lidt om hvad jeg selv har oplevet.

Man finder herligheden på

www.alcymi.dk

Flemming Kudsk
dims@c.dk

Fra : Vivi Bech Hansen

Dato : 18-11-04 07:33

Hej Flemming mange tak for det *SS* Det er meget venligt af dig at dele
herlighederne med os.

Fra : David Bahr

Dato : 30-03-06 17:21

Flemming Kudsk wrote:

> [...]
> Wicca,heksekunst over deideret trolddom og Magi.
>
> Der ud over fortæller jeg også lidt om hvad jeg selv har oplevet.

Tak skal du have. Det ser spændende ud :)