Peters fundatsændringer
Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 05-11-04 01:06

Kære Peter,
Det ville være en god ide, om du åbenbarede
dine planer ang. kommende fundatsændringer
for dk.undervisning.folkeskole.

Jesper Bruselius var personen bag oprettelsen
af dk.undervisning.folkeskole i 98.

Jesper Bruselius er ikke længere i gruppen.
Bruselius forsvandt simultant med at AHW dengang indledte en
stupid og ondskabsfuld diskussion omkring Mackintosh-computere.

Bruselius'es argument for at 'gå' var, at skolekom havde
absorberet de relevante diskussioner.

Bruseliusses formulerede og stadigt gældende fundatsregel er:

Denne fundats trænger selvfølgelig, her i 2004, til en fornyelse,
fordi, kun de, der kan diskutere på "skolekom" alene, i.flg. denne
98-fundats, er målgruppe for dk.undervisning.folkeskole-2004.

Man kan så vælge at spørge: er det ikke ligegyldigt? Hvem gider
interessere sig for disse petitesser?

Det gør Peter Hindsgaul!
I hans store visdom, har har han f.eks. klarlagt,
hvad der er utydeligt for os andre:

Det er rart med en der kan skære igennem! Og Peter har
tænkt sig at fortsætte med kniven og rydde de sidste
opponenter/misforståelser af vejen:
Udover den dårlige kommatering, er det noget svært,
for en almindelig sprogbruger, at se hvor
Peter her har tænkt sig at stramme op i f.h.t. Bruselius?

Men det har han! Det er således hans agt at ændre
vedtægterne for gruppen. I sidste afsnit fra fra ovst.
fortsætter Peter:

Selvfølgelig skal diskussionen foregå her Peter!
Jvf. venligst http://www.usenet.dk:
"Du bør også krydsposte det til andre relevante grupper"

Lad os nu høre: Hvad du har på hjerte!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Leo

Dato : 05-11-04 08:44

Jeg giver som regel folk en meget lang snor - jeg har kun en lille håndfuld
mennesker i mit killfilter, da selv de mest trælse typer af og til kommer
med guldkorn, der kan være værd at samle på.
Jeg vælger nu at gøre en tilføjelse -jeg har ikke set nogen guldkorn -jeg
har faktisk ikke set noget som helst konstruktivt fra din side i meget lange
tider -.
Du kører frem med personlige angreb og mere eller mindre tåbelige
citatsammensætninger til underbyggelse - men det har meget sjældent almen
interesse og burde vel ret beset have været en privat diskussion mellem
berørte parter. Jeg vælger nu, at du umuligt kan have mere at sige mig og
dine indlæg vil ikke længere blive vist på min skærm. Det er simpelthen
spild af båndbredde. Farvel.

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 05-11-04 19:17

Leo wrote:
> [...]
> har faktisk ikke set noget som helst konstruktivt fra din side i meget lange

Tak!
Men måske du skulle tænke lidt over gruppens fremtid?

> [...]
> citatsammensætninger til underbyggelse - men det har meget sjældent almen
> interesse og burde vel ret beset have været en privat diskussion mellem
En fundatsændring er ikke privat. Og de citater, jeg angiver,
er faktisk Peters!
Der er ikke antydning af personlige angreb! At Peter kører rundt i
tanker om fundatsændringer, som han her i gruppen gør, kan du
ikke bebrejde mig.
At Peter yderligere fortolker nuværende regler mærkværdigt, kan du
heller ikke bebrejde mig.

Tag arbejdshandsken på!

Det er ikke dumt at diskutere formålet med
nærværende gruppe! Men om 4-5 lærere af 60.000
vælger strudsementaliteten, er
i denne forbindelse ligegyldig!

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen