Forældreløs.
Fra : Julie

Dato : 08-11-04 14:09

Jeg har læst nole af de andres oplevelser med selvmord og tænkte at
jeg også ville fortælle mine oplevelser.

Da jeg var 3 år gammel begik min far selvmord.Efter som jeg kun var 3
år kan jeg ikke huske noget. Og da jeg var 9 år døde min mor af en
blodprop,så hun har ikke været der til at fortælle mig noget da jeg
kom i den alder hvor jeg begyndte og tænke mere over det. De andre i
min familie ved desværre ikke så meget,såjeg må leve i det uvise, det
kan godt være svært engang imellem og ikke vide hvorfor han gjorde
det. Jeg har hørt flere mulige historier for hvorfor men jeg ved ikke
hvilken en jeg skal tro på da jeg jo ikke "kender ham".

Selv om jeg har mistet begge mine forældre syntes jeg nu jeg har det
rimlig godt.

Julie

Fra : F.Hansen

Dato : 08-11-04 16:07

"Julie" <JTJ1986@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilken en jeg skal tro på da jeg jo ikke "kender ham".
>
> Selv om jeg har mistet begge mine forældre syntes jeg nu jeg har det

Hej Julie

Hvis du har flere muligheder så synes jeg du selv skal vælge den du har det
bedst med. Har selv haft en kammerat som skød sig, uden nogen havde en
ide om hvorfor, der var ingen som havde mærket noget usædvanlig når
man var sammen med ham. Nu kan det godt være det her lyder plat, men
vi kammerater og hans familie havde en lang snak om hvorfor han gjorde det.
Vi "besluttede" at det var pga. kæreste sorger, så havde vi noget at arbejde
videre med. Årene efter snakkede vi tit om hvor dejligt det var at have en
grund og hænge det op på. Håber du kan bruge det til noget.

Mvh Finn