Terrain menu, jordberegning
Fra : Rosenberg

Dato : 05-11-04 11:24

Hej!

Jeg skal lave jordberegning i autocad, jeg har kigget i CADs egen hjælp,
her står at jeg skal bruge "terrain menu" Er der nogen der ved hvordan
man finder denne?

/Cecilie

Fra : Per Corell

Dato : 07-11-04 01:13

Hi.

Rosenberg <cec@rhk.dk> wrote in message news:<418b5500$0$33731$14726298@news.sunsite.dk>...
> Hej!
>
> Jeg skal lave jordberegning i autocad, jeg har kigget i CADs egen hjælp,
> her står at jeg skal bruge "terrain menu" Er der nogen der ved hvordan
> man finder denne?

Hvad mener du med jordberegninger ? Jeg har aldrig hørt om den menu
er du sikker på at det ikke er en applikations menu .

Fra : Rosenberg

Dato : 08-11-04 21:19

Per Corell wrote:
> Hi.

> Hvad mener du med jordberegninger ? Jeg har aldrig hørt om den menu
> er du sikker på at det ikke er en applikations menu .

Hej!

Jeg har fundet ud af at det er en applikations menu, i Land4 (for
landskabsarkitekter). Med jordberegning mener jeg at jeg skal regne ud
om jeg har jord i overskud eller magler jord, når nu jeg har flyttet
terrænkurverne på et område.

Fra : Per Corell

Dato : 11-11-04 11:19

Hi

> [...]
> landskabsarkitekter). Med jordberegning mener jeg at jeg skal regne ud
> om jeg har jord i overskud eller magler jord, når nu jeg har flyttet

Du har nu to muligheder hvis du ikke kan finde noget dokumentation ,du
kan se om applikationen ligger under "load application" og du kan se
om menuen ligger i support biblioteket. Menuen vil jo typisk have et
navn der beskriver den så hvis du kan finde menuen og loade den vil
den givet loade applikationen hvis den ikke allerede er loaded ved
opstart, såsnart du peger på et menu punkt.
-------- Eh det er normalt at lade et menu punkt loade applikationen
hvis den ikke allerede er tilstede, så jeg ville lede efter en menu.

P.C.
http://home20.inet.tele.dk/h-3d/bargebridge-2.gif

Fra : Rosenberg

Dato : 14-11-04 19:23

Per Corell wrote:
> [...]
> -------- Eh det er normalt at lade et menu punkt loade applikationen
> hvis den ikke allerede er tilstede, så jeg ville lede efter en menu.

Tak for dit svar!
Jeg har fået det til at virke!