S/B: HP Servertårne
Fra : Honey_monster

Dato : 02-11-04 12:25

Ligger inde med to HP servertårne som jeg gerne vil af med.
De befinder sig i Aalborg.

Modellen er mig ukendt. Højde 155 cm, Dybde 87 cm, Bredde 60 cm.

Skabene er ikke 100% flotte, men tilsammen kan de bygges til 1 flot, og 1
der måske lige skal have en gang maling.

Sælges for højeste bud.
Kan evt. byttes til andet. Skriv hvis du har noget.

Fotos:
http://www.hilmar-sekten.dk/P8190010.JPG
http://www.hilmar-sekten.dk/P8190009.JPG

Jesper Pedersen
jew@jerian.dk

Fra : Honey_monster

Dato : 04-11-04 13:27

Ingen interesserede?

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 04-11-04 13:37

"Honey_monster" <nosp@m.thnx> wrote in

> Ingen interesserede?
>
> "Honey_monster" <nosp@m.thnx> skrev i en meddelelse

Hej
Ligner meget mit rack til HP9000/800 G60.

mvh fvmFJERN@DETTEnethotel.dk

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 05-11-04 15:43

Jow, hvis de kan komme til kolding ;)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-11-04 23:14

Honey_monster wrote:

> Ingen interesserede?

Har du læst fundatsen for gruppen?

Jesper G. Poulsen

Fra : Christian Iversen

Dato : 06-11-04 21:43

Honey_monster wrote:

> [...]
> der måske lige skal have en gang maling.
>
> Sælges for højeste bud.
> Kan evt. byttes til andet. Skriv hvis du har noget.

Jeg har sendt dig en mail.

--
M.V.H
Christian Iversen