Undervisningsprogrammer
Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 05-10-04 00:53

Kan vi få en liste over undervisningsprogrammerne,
så vi forældre kan købe ind til Jul?
Hvad skal vi købe?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Katjastrofen

Dato : 05-10-04 06:03

"Jørn Hedegaard Povlsen" <j_h_p@tiscali.dk> wrote in message
> Kan vi få en liste over undervisningsprogrammerne,
> så vi forældre kan købe ind til Jul?
> Hvad skal vi købe?

Køb magnus og myggen. - der er flere versioner - talbutikken og alfabetiske
lege.

Har kun kendskab til talbutikken, men det er underholdende og ganske godt.

> Med venlig hilsen
> Jørn Hedegaard Povlsen

Katja

Fra : Jørn Hedegaard Povls~

Dato : 20-10-04 23:25

Katjastrofen wrote:

> Køb magnus og myggen. - der er flere versioner - talbutikken og alfabetiske
> lege.

Og det er undervisningsprogrammer, der bruges intensivt i skolen?

Med venlig hilsen
Jørn Hedegaard Povlsen

Fra : Martin Nielsen

Dato : 21-10-04 06:04

"Jørn Hedegaard Povlsen" skrev i en meddelelse
> Kan vi få en liste over undervisningsprogrammerne,
> så vi forældre kan købe ind til Jul?
> Hvad skal vi købe?
>
> Med venlig hilsen
> Jørn Hedegaard Povlsen

Mikroværkstedet www.mikrov.dk sælger en bred vifte af UV-programmer til
folkeskolen. Alternativt udbyder UNI-C en skolepakke:

http://www.uni-c.dk/produkter/uvmidler/skolepro/index.html

Hvorvidt den kan erhverves af private, ved jeg ikke.

Markedet i DK er ikke så stort at det gør noget, derfor er programmerne ofte
oversatte versioner.

Med venlig hilsen

Martin /Helsingør