Daniatapi fryser uner eCS 1.2 ved brænder
Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-11-04 22:26

Ja-dav

Jeg har lige installeret eCS 1.2 og har lidt problemer med min Liteon DVD
brænder. Jeg har et Liteon DVD drev om secondary master og brænderen som
secondary slave.

Det er daniatapi (Bruger 0318 med Danis506 R170 (Verbose option)) der
fryzzer ved opstart - allerede mens eCS opstartslogoet bliver vist. - RSJ
er ikke installeret. Har ellers ikke pillet ved config.sys i den sektion..

Kan nogen give en peger til hvad der måske kunne være galt ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Why look thru Windows? Open the door to the future: OS/2

Fra : Allan

Dato : 02-11-04 09:55

On Mon, 1 Nov 2004 20:25:41 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.ddk> wrote:

> [...]
> er ikke installeret. Har ellers ikke pillet ved config.sys i den sektion.
>
> Kan nogen give en peger til hvad der måske kunne være galt ??

Hvis du er sikker på, at det er daniatapi, der fryser (hvilket jeg aldrig
har været udsat for), så ville jeg da nok lige spørge Dani.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 04-11-04 23:19

On 2 Nov 2004 09:54:44 +0100, Allan wrote:

<snip>

Byttede om på slave og master og det kører som smurt...

What's another word for thesaurus?

Fra : Allan

Dato : 04-11-04 22:34

On Thu, 4 Nov 2004 21:19:26 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.ddk> wrote:

> On 2 Nov 2004 09:54:44 +0100, Allan wrote:
>
> <snip>
>
> Byttede om på slave og master og det kører som smurt...

Strange - men fint nok at det hjalp dig