Sol mod depression
Fra : Åndspygmæen

Dato : 31-10-04 18:38

Da jeg er deprimeret pga det mørke vejr spekulerer jeg på at købe en
depressions lampe. Det et en lille højfjeldsol, men man bliver bare ikke
solbrændt ad den. Men nu tænker jeg på, kan man få den samme effekt ved at
købe en almindelig sol lampe.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 01-11-04 20:12

On Sun, 31 Oct 2004 18:38:11 +0100, "Åndspygmæen" <pygmæ@g.dk> wrote:

> [...]
>solbrændt ad den. Men nu tænker jeg på, kan man få den samme effekt ved at

tjek denne side, jeg har selv en af de akitektlamper der er på denne
side, og jeg kan ikke komme gennem vinteren uden at bruge den...
----

De varmeste hilsner fra Bjarne Krog
Se http://www.vandrermodlyset.dk/ og bliv klogere

Fra : Åndspygmæen

Dato : 01-11-04 20:19

"Bjarne Krog" <nospam@blivrask.dk> skrev i en meddelelse

> tjek denne side, jeg har selv en af de akitektlamper der er på denne
> side, og jeg kan ikke komme gennem vinteren uden at bruge den...
> [...]

Jamen der er jo ikke nogen arkitektlampe til salg på VML´s hjemmeside.

Fra : Peter

Dato : 01-11-04 20:57

> [...]
> >
> tjek denne side, jeg har selv en af de akitektlamper der er på denne
> side, og jeg kan ikke komme gennem vinteren uden at bruge den...

Jeg syntes det er det rene psykopati når du forsøger at slå plat på en
vinter deprimeret mand.
Oveni købet prøver du at reklamere for en fup og svindel sekt af værste
skuffe.

Fra : Soeren

Dato : 01-11-04 21:55

"Peter" <peter@g.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> vinter deprimeret mand.
> Oveni købet prøver du at reklamere for en fup og svindel sekt af værste

nu bliver jeg nysgerrig, kunne du ikke præcisere nærmere hvad du mener med
"fup og svindel" og "sekt"

Soeren

---

Fra : Åndspygmæen

Dato : 02-11-04 15:18

Check lige dialogcentrets hjemmeside om denne fup og svindelsekt. www.dci.dk

Fra : Soeren

Dato : 02-11-04 16:01

"Åndspygmæen" <pygmæ@g.dk> skrev i en meddelelse

> "Soeren" <soerenA@soren.dk> skrev i en meddelelse

> Check lige dialogcentrets hjemmeside om denne fup og svindelsekt.
www.dci.dk

du må lige hjælpe mig lidt mere, jeg kan ikke se der står noget om fup og
svindelsekt på den side, hvad er det for en sekt du henviser til.
Er der iøvrigt et sted på nettet hvor der står hvilke sekter er er
repræsenteret i Danmark.

Soeren

---

Fra : Bjarne Krog

Dato : 02-11-04 19:53

Hey og undskyld at jeg glemte at sende linket med til medi-light,
linket under mit navn er min signatur, og har intet med lamper at
gøre, det er jeg ked af

Vil dog lige sige at det ikke er en sekt eller noget i den stil.

Linket som skal ses ang. lampe til sollys er : www.medi-light.dk

----