Maleren F. ECKOFF
Fra : Henrik & Karina

Dato : 30-10-04 13:32

er der nogle som kender ham eller ved hvor man kan finde oplysninger om
malere og malerier ..

har lige købt et maleri som han har malet og poster lige et billede af
det i dk.binær

M.V.H

Henrik

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 02-12-04 19:09

Henrik & Karina wrote:
> er der nogle som kender ham eller ved hvor man kan finde oplysninger om
> malere og malerier ..
>
> har lige købt et maleri som han har malet og poster lige et billede af
> det i dk.binær

Den abonnerer jeg ikke på, men hehe, hedder maleren virkeligt det?
Det minder mig om noget en Irsk ven godt kan finde på at sige, Feck off ;)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 02-12-04 21:19

Nezar Nielsen skrev:

> Den abonnerer jeg ikke på, men hehe, hedder maleren virkeligt
> det? Det minder mig om noget en Irsk ven godt kan finde på at
> sige, Feck off ;)

Det indlæg du gør dig lystig over, var fra *oktober* måned.
Indlæg i dk.binaer ligger højst på serveren i ca. 24 timer. Og
hvis du havde læst den anden tråd lige nedenunder, havde du
set at navnet var blevet korrigeret til *Eckhoff*.

Fra : Henrik & Karina

Dato : 04-12-04 13:11

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> hvis du havde læst den anden tråd lige nedenunder, havde du
> set at navnet var blevet korrigeret til *Eckhoff*.

Ja han hedder F. Eckhoff

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 06-12-04 16:39

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> hvis du havde læst den anden tråd lige nedenunder, havde du
> set at navnet var blevet korrigeret til *Eckhoff*.

Nu er begge originale indlæg forsvundet fra min newsserver, men det
_KUNNE_ jo godt være et pseudonym.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Henrik & Karina

Dato : 06-12-04 23:40

Her er det originale indlæg:

poster lige billedet i dk.binær igen billedet er hedder møllehuset..

så kan du jo se at det ikke er noget fis eller hvad du nu tror