AirBrush-farver
Fra : Froggy

Dato : 30-10-04 06:33

Hejsa gruppe,

2 spørgsmål på én gang ...

Hjælp, jeg ville netop i går supplere min beholdning af Schminke
AirBrush-farver, da jeg vil igang med 'sprøjterierne' igen.
Min tidligere leverandør fortalte at de var udgået, da der ikke var salg
i den slags længere - er der nogen, der ved, hvor de kan fås?

Jeg havde også engang nogle silkefarver (købt i en nu nedlagt
hobybutik), som ikke behøvede efterfølgende varmefiksering - men kan
ikke huske fabrikatet, så det bli'r svært atsøge via Google. Er der
nogen herinde, der kan hjælpe med det firmanavn (eller tilsvarende) -
samt evt. leverandør?

--
Froggy

Fra : LD

Dato : 10-11-04 22:01

Hej Froggy

Du kan få Schminke airbrush-farver i 30 ml. flasker hos:

Aart de Vos, Århus

www.aartdevos.dk

Venlig hilsen Lene

Fra : Froggy

Dato : 11-11-04 09:36

In news:LD <lendaa@daugaard.com> typed:

> Du kan få Schminke airbrush-farver i 30 ml. flasker hos:
>
> Aart de Vos, Århus
>
> www.aartdevos.dk

OK, det løste da det ene problem
Takker mange gange for dit svar, Lene. Det vil jeg prøve.

--
Froggy