Ang. Roho pude til Etac badestol
Fra : Klaus Bach

Dato : 26-10-04 17:13

Jeg har en Roho pude (med luft i) til min badestol (leveret af Etac). Jeg
har en del problemer med puden, idet den punkterer ofte og er meget svær at
lappe.

Er der nogen her i NG der kender eller har denne pude på en badestol, eller
som har erfaringer med den?

Venlig hilsen

Klaus Bach
bnaa0007980FJERN@bolignet-aarhus.dk

Fra : Leonard

Dato : 26-10-04 17:35

"Klaus Bach" <bnaa0007980FJERN@bolignet-aarhus.dk> wrote:

>Er der nogen her i NG der kender eller har denne pude på en badestol, eller
>som har erfaringer med den?

Jeg har ikke erfaring med RoHopude på badestol, men jeg har brugt
RoHopuder i 10 år. Jeg bruger idag en tynd RoHo i min bil, på
gravemaskinen og når jeg en sjælden en gang har tid til at cykle. Jeg
har brugt RoHopuder i mine kørestole i 8 år, indtil jeg skiftede til
noget andet for et par år siden.
Jeg har kun haft problemer med en pude, den punkterede ikke, men
åbnede sig i mellemrummene mellem "flødebollerne", så den blev til en
stor boble. Den blev selvfølgelig bare byttet.
Og folk der kender mig ved at jeg bruger mine ting og ofte i miljøer,
hvor der er ikke er så rent som på et badeværelse. Jeg arbejder ofte i
metal og har både støv, spåner, skruer, gløder osv. i min pude når jeg
kommer ind fra værkstedet.

Jeg ville undersøge hvad det er der gør at puden punkterer hele tiden,
måske er den defekt?

--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen,