Hofteprotese
Fra : Mette R

Dato : 26-10-04 13:24

Er der nogle af jer andre der har sådan nogle ?

Mine er 8½ år, og jeg er den sidste tid blevet dårligere og dårligere
gående. Jeg sover ikke rigtig om natten og det eneste som jeg kan få for
smerter er ren morfin, det syntes jeg jo ikke er særlig fedt.
Det er den højre som er værst, og det er bare træls....

Kan den virkelig være gået løs efter kun 8½ år ? Kan det være noget andet
der gør sig gældende, hvad har I af forslag ? Det er svært at komme til en
fysioterapeut, for jeg vil jo gerne passe mit normale arbejde, og så er det
svært med fys-tider :(

- Mette

Fra : strid

Dato : 26-10-04 15:03

Den eneste erfaring jeg har på dette område er en tante der fik
Bonelock og vi ved jo alle sammen hvor skidt det var for patienterne.

Jeg ville bede egen læge om at tale med en ortopæd læge og så få ham
til at se på det.
Det kan desværre godt være muligt at den er gået løs.

Astrid

Fra : Mette R

Dato : 26-10-04 17:17

Jeg syntes bare ikke 8½ år er særlig gammelt - så derfor tænker jeg om der
er andre ting der kan gøre sig gældende. Men det startede vel allerede i
juli måned da jeg faldt ude foran mit arbejde.......

Jeg tror min læge har bestilt røntgen, så må vi se hvad de siger - jeg har
også bare fået af vide at man kan ikke se noget i starten af fasen hvor
hoften sætter sig løs...det tager tid før man kan se det på et billede- jeg
aner intet om det, og det er ikke til at finde noget om det på nettet :(