Ny pensionist
Fra : Birger Møller

Dato : 25-10-04 21:35

Goddag Gruppe.:
Jeg er tilkendt pension pr. d. 1/10. Jeg savner information om mine pligter
og mine rettigheder i den forbindelse. Er der nogen interresante links på
internet.

mvh.
Birger/Langeland

Fra : Crazy Camilla

Dato : 25-10-04 21:45

"Birger Møller" <bb-m@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er tilkendt pension pr. d. 1/10. Jeg savner information om mine
> pligter og mine rettigheder i den forbindelse. Er der nogen interresante

Hej.

Jeg ved det ikke, men jeg kunne også godt tænke mig at vide mere om det.

MVH Camilla.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 25-10-04 23:08

Der står i hvert fald meget på http://www.handiinfo.dk/

http://kajsvenningsen.dk/

Fra : Birger Møller

Dato : 26-10-04 10:04

"Kaj Svenningsen" <news@kajsvenningsen.dk> skrev i en meddelelse

> Der står i hvert fald meget på http://www.handiinfo.dk/
> --
> Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)
>
> http://kajsvenningsen.dk/
Den side har jeg bogmærket, tak.
Birger/Langeland

Fra : E. Jensen

Dato : 27-10-04 17:36

"Birger Møller" <bb-m@tdcadsl.dk> wrote in message news:<417d6363$0$5883$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> og mine rettigheder i den forbindelse. Er der nogen interresante links på

Hej Birger

Jeg har søgt på førtidspensionist rettigheder på www.google.dk - og
fandt følgende:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=f%C3%B8rtidspensionist+rettigheder&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

måske kan du finde svarene på dine spørgsmål her:

http://hjem.get2net.dk/foertidspensionist/page9.html

venlig hilsen
E. Jensen