Staldkrampe.
Fra : Lene

Dato : 22-10-04 13:16

Jeg søger erfaringer med nervelidelsen Staldkrampe evt. relevante links.
Gerne doktorafhandlinger eller forskningsresultater, men alt har interesse.
Nogen som kan hjælpe?

Mvh. Lene

Fra : Malene P

Dato : 24-10-04 08:23

"Lene" <hamadryadfjerndette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger erfaringer med nervelidelsen Staldkrampe evt. relevante links.
> Gerne doktorafhandlinger eller forskningsresultater, men alt har
interesse.
> Nogen som kan hjælpe?

Måske kunne du prøve at spørge på Landbohøjskolen? Eller måske en
kvægavler -mig bekendt forekommer staldkrampe også hos køer. Ved du, hvad
lidelsen hedder på engelsk -så kan Google nok være din ven.

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 24-10-04 09:11

> [...]
> Jeg søger erfaringer med nervelidelsen Staldkrampe evt. relevante links.
> Gerne doktorafhandlinger eller forskningsresultater, men alt har

Hej igen, Lene

Her: http://www.kursus.kvl.dk/shares/mkr/forelaesninger/ fandt jeg lidt om
nogle forelæsninger, der holdes på KVL (Landbohøjskolen) -heriblandt om
staldkrampe. Kan du finde frem til ham, der forelæser om emnet, er du vist
godt på vej.

mvh
Malene P