Xref
Fra : Bent Løkke

Dato : 17-10-04 20:47

Jeg vil gerne vide hvad forskellen er på, om man indsætter en xref som
attached eller overlay. Jeg synes ikke at jeg kan se nogen forskel.

Fra : Uffe Bak

Dato : 18-10-04 16:28

Hej Bent

Taget fra AutoCAD 2005 Help:
"You can also overlay an xref on your drawing. Unlike an attached xref, an
overlaid xref is not included when the drawing is itself attached or
overlaid as an xref to another drawing. Overlaid xrefs are designed for data
sharing in a network environment. By overlaying an xref, you can see how
your drawing relates to the drawings of other groups without changing your
drawing by attaching an xref."

Dvs. en Xref tilknytter en tegning, der igen vil vises på näste niveau hvis
tegning indsättes i en anden tegning. Overlay derimod vil ikke vises på
näste niveau, og virker derfor som en form for reference for den aktuelle
tegning.
Håber dette hjälper dig.

MVH

Uffe Bak