Jørn Ege
Fra : G.B.

Dato : 16-10-04 03:47

Ifølge TV2 Nyhederne er kvaksalveren Jørn Ege nu efterlyst i samtlige
politikredse, efter han har undladt at betale erstatning til flere mænd,
hvis penis'er er blevet skamferet af hans skalpel.

Det var sgu på tide. Men han burde også hænges til tørre for alle de
kvinder, hvis bryster han har ødelagt - godt nok er jeg mand, men det er da
lige til at blive rødstrømpe af, at det kun batter med pikke, og ikke
batter med patter.

FUT dk.helbred

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Christina

Dato : 16-10-04 10:37

G.B. wrote:
> [...]
> kvinder, hvis bryster han har ødelagt - godt nok er jeg mand, men det
> er da lige til at blive rødstrømpe af, at det kun batter med pikke,

Der er sq noget skummelt noget med ham Ege.....stakkels mennesker der har
stolet på ham :(

Fra : P.N.

Dato : 16-10-04 12:37

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
da
> lige til at blive rødstrømpe af, at det kun batter med pikke, og ikke

Det håber jeg ikke er sandt, jeg er nemlig blandt dem der er blevet hjulpet
af Jørn Ege med et godt resultat skal jeg lige huske at sige.
MVH P.N.

Fra : G.B.

Dato : 16-10-04 14:47

"P.N." <pnr@r.com> skrev i meddelelsen

> Det håber jeg ikke er sandt, jeg er nemlig blandt dem der er blevet
> hjulpet af Jørn Ege med et godt resultat skal jeg lige huske at sige.

Så har du været heldig. Er din pik så blevet større?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-10-04 14:05

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote:

>Ifølge TV2 Nyhederne er kvaksalveren Jørn Ege nu efterlyst i samtlige
>politikredse, efter han har undladt at betale erstatning til flere mænd,
>hvis penis'er er blevet skamferet af hans skalpel.

Kvaksalver er han vel ikke - manden er trods al uddannet læge. Men mange
vil nok mene at han er en skam for standen

Og så er det iøvrigt skattesvig han er eftersøgt for - Manden har såmæn
arbejdet for 'jyske penge'....

<mlr>

Fra : G.B.

Dato : 16-10-04 14:46

Michael Rasmussen <mic@NO_SPAMdou.dk> skrev i meddelelsen

> Og så er det iøvrigt skattesvig han er eftersøgt for - Manden har såmæn
> arbejdet for 'jyske penge'....

Lex Capone...

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 16-10-04 18:28

<klip>
> Kvaksalver er han vel ikke - manden er trods al uddannet læge. Men mange
> vil nok mene at han er en skam for standen
</klip>

Mener han er uddannet elektriker, men kan ikke lige bevise det, mener
EkstraBladet kørte en kampagne mod ham, hvor den oplysning kom frem....
Det kræver ingen lægeuddannelse at lave en skønhedsklinik :o

/Heidi

Fra : G.B.

Dato : 16-10-04 19:46

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:41715a3b$0$77014$14726298@news.sunsite.dk:

> Mener han er uddannet elektriker, men kan ikke lige bevise det, mener

Det var ikke Ege, men et andet tilfælde. Ege _er_ læge, men samtidig er han
skruppelløs, kynisk og pengegrisk - og behandler lægefagligt uforsvarligt.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 16-10-04 20:17

<klip> Det var ikke Ege, men et andet tilfælde. Ege _er_ læge, men samtidig
er han
> skruppelløs, kynisk og pengegrisk - og behandler lægefagligt uforsvarligt.
</klip>

Ok, beklager jeg tog fejl :o

Hilsen Heidi
http://chocolade.dk

Fra : G.B.

Dato : 17-10-04 02:26

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev
i meddelelsen news:41717482$0$77010$14726298@news.sunsite.dk:

> Ok, beklager jeg tog fejl :o

Ikke underligt. Det er jo det samme område, de laver svindel og
malpraksis på.

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 27-10-04 17:03

> [...]
> da
> lige til at blive rødstrømpe af, at det kun batter med pikke, og ikke

Hørt.

Og patter batter

hamselv herfra

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-04 05:43

> [...]
da
> lige til at blive rødstrømpe af, at det kun batter med pikke, og ikke

Den fint uddannede speciallæge i kirurgi, J Ege har flere gange opereret min
ven dr. Finn Buxbom for hans funktionelle lidelser, og til stor tilfredshed.
Buxbom, der i årtier har arbejdet som almen praksis læge og kender mange
læger på forskellige felter, fortæller mig at han er landets dygtigste på
sit felt, og Buxbom har skrevet detaljer herom i lang artikel, som
Ekstrabladet optog.

De der søger æstetisk kirurgi har ofte et forkrøblet sind, og kværulerer
vildt og længe, og journalisterne ka´n lide at hetze mod plastisk og
kosmetisk kirurgis UNATURLIGHED.

Måske dommen, som han flygter fra er justitsmord - dommere er ofte i lommen
på pressen.

Fra : Peter Græbe

Dato : 01-11-04 11:12

Bo Warming skrev:

> Den fint uddannede speciallæge i kirurgi, J Ege har flere gange opereret min
> ven dr. Finn Buxbom for hans funktionelle lidelser, og til stor tilfredshed.

Anvendelse af kirurgi til behandling af funktionelle lidelser tangerer
idioti.
Er du overhovedet klar over, hvad begrebet 'funktionel lidelse' dækker
over?
Eller har jeg overset en ironisk komponent i ovenstående klip?

Peter Græbe

Fra : G.B.

Dato : 01-11-04 12:35

Peter Græbe <nospamto@glyf.dk> skrev i meddelelsen

> Eller har jeg overset en ironisk komponent i ovenstående klip?

Ja:
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-04 14:45

"Peter Græbe" <nospamto@glyf.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> over?
> Eller har jeg overset en ironisk komponent i ovenstående klip?

Nul ironi. Jeg har set Dr Buxbom forpint og bevægehandicappet og efter
behandling mindre af begge dele. Det er vel vellykket tiltag mod funktionel
lidelse.
Hvis du vil have det fra lægemund så ring ham.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-04 19:42

> [...]
da
> lige til at blive rødstrømpe af, at det kun batter med pikke, og ikke
Kvaksalveri er da vist en veldefineret forbrydelse - at udføre lægearbejde
uden at have lægekvalifikationer. Det har hr Jørn Ege

Måske lægesjusk eller malpractice kan dømmes for