Invalideskilt
Fra : Henrik Larsen

Dato : 15-10-04 21:13

Hej alle sammen

Jeg er bare så glad for at det første er lykkedes mig, nu mangler jeg
bare et hjælpemiddel, så jeg kan komme rundt.

Jeg er glad fordi at jeg har fået et invalideskilt, min gang distance
er under 100 meter, men min læge skrev 100 meter på ansøgningen og det
gik igennem uden problemer, man bliver ret glad når noget lykkedes for
en.

Det viser sig at jeg måske lider af en sjælden muskel sygdom som de
endnu ikke har sat navn på det er så det der ikke er så godt, ville
bare dele glæden med alle jer andre.

Håber at i alle har det godt og får det bedere med tiden. Det går ned
ad bakke for mig desværre men nogen skal have det skidt :(

VH
Henrik
www.handikapinfo.dk (jeg har ikke nogen signatur på endnu)