Sted i Århus der har kursus/workshop for ~
Fra : dk_sz

Dato : 14-10-04 00:14

Jeg er nemlig i den situation at jeg kender en sød pige, som jeg gerne vil
invitere ud.
Og da både jeg, og muligvis også hende - det bliver en gamble, før har
berørt
ovenstående emner kunne det blive en interessant oplevelse. (og ja, jeg har
måske nok
"hugget" ideen fra diverse amerikanske programmer om NewYorker dating, men
altså...)

Jeg tænker fx det være 1-1½ time med fokus på generel meditation
og "indre tro på energi og helbred" / zen-visdom / spiritualitet.

Jeg er ik' så meget til "indoktrinering" at en bestemt healer/person/guide
er kraften bag
healing/forandring etc. I mit liv har jeg fundet det er troen i det/sig selv
der er afgørende.

mvh
Thomas

Fra : Jan Mejer

Dato : 14-10-04 22:57

min ven

se angsten i øjnene.......enten vil hun ha dig eller ikke.......hvorfor de
der krumspring?

Fra : dk_sz

Dato : 16-10-04 11:27

> se angsten i øjnene.......enten vil hun ha dig eller ikke.......hvorfor de
> der krumspring?

Jo - det er altsammen sandt nok... Men hvori ligger krumspringet egentligt?
Selvfølgelig ved jeg godt Århus ikke er New York... Men kunne jo godt
alligevel være der var samme muligheder. (måske naivt, men...).

mvh
Thomas

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 15-10-04 15:42

"dk_sz" skrev i en meddelelse

> [...]
oplevelse.
>(og ja, jeg har måske nok "hugget" ideen fra diverse amerikanske

Hej Thomas

Det er både et godt indlæg, du har skrevet og en meget fin ide, du har
fået, uanset om den e inspireret fa amerikanske programer. Det må da
være alle tiders at blive inviteret ud på den måde. Sejt og spændende.

Vi er nogle stykker, som synes det er grotesk at se, hvordan nytilkomne
bliver behandlet af nogen som altså skriver i gruppen fordi de synes det
er så sjovt at gøre nar ad det som andre skriver.

Man krummer tæer, når man ser, at nu er der igen der må føle sig totalt
desorienteret over at få sådan et negativt svar.

Jeg bor i Københavnsområdet og kender desværre ikke noget til, den slags
steder i Århus, man kunne jo håbe at en eller anden, som kender Århus,
og som er oplagt til at give et positivt og venligt svar, kunne finde på
at svare dig.

Ellers vil jeg ønske for dig at det alligevel bliver en rigtig god
aften.

Venlig hilsen Ruth

Fra : dk_sz

Dato : 16-10-04 14:41

> Man krummer tæer, når man ser, at nu er der igen der må føle sig totalt
> desorienteret over at få sådan et negativt svar.

Der er altid nogle på usenet. Jan mente vel han havde ca. en 50/50 chance
for at ramme rigtigt (de fleste føler vel et-eller-andet
nervøsitet/spænding).

> [...]
> være alle tiders at blive inviteret ud på den måde. Sejt og spændende.

> Ellers vil jeg ønske for dig at det alligevel bliver en rigtig god

Mange tak. Og ja, biograf efterfulgt af spisning er bare ikke det samme
Tak for opmuntringen! Jeg er fortsat interesseret i om den slags steder
eksisterer i Århus (evt. også liste over alm. yoga / medidation etc.
klubber).

mvh
Thomas

Fra : e.c.

Dato : 20-10-04 09:07

"dk_sz" <dk_sz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> berørt
> ovenstående emner kunne det blive en interessant oplevelse. (og ja, jeg
klip
> mvh
> Thomas
klip
Der er f.eks.:
Yogaskolen i Aarhus Vestergade 45, 8000 Århus C.tlf.70 27 10 12
info@yogaskolen.dk
ogaskolen i Aarhus
Vestergade 45, 8000 Århus C, tlf. 70 27 10 12, info@yogaskolen.dk
http://www.yogaskolen.dk/