Manual: LG GDK-FP2
Fra : Troels Hansen

Dato : 12-10-04 20:34

Jeg mangler en installations manual til en LG telefoncentral model GDK-FP2
En der ved hvor den kan skaffes?

Fra : Thomas H.

Dato : 17-10-04 17:19

Fra : Thomas H.

Dato : 17-10-04 17:20

Fra : Thomas H.

Dato : 17-10-04 17:21

"Troels Hansen" <idle@asdfghjklæø.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler en installations manual til en LG telefoncentral model GDK-FP2
> En der ved hvor den kan skaffes?

Den skal ikke skaffes nogle steder. Det er kun noget TDC's teknikere får
udleveret når de er på kursus i produktet.

MVH
Thomas H.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-11-04 13:31

"Troels Hansen" <idle@asdfghjklæø.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler en installations manual til en LG telefoncentral model GDK-FP2
> En der ved hvor den kan skaffes?

Prøv at spørge i forums som f.eks. pbxinfo.com -
http://www.tek-tips.com/threadforum.cfm?lev3=89 eller ligende - de plejer at
kunne hjælpe med det meste. Der er gerne nogen som sender manualer i pdf
eller konfigurationsprogramer hvis du giver en adresse de kan svarer tilbage
på.

--
Mvh/TKJ
www.GlobalTel.dk - To Know and Act is Everything