God Clairvoyant kostvejleder søges
Fra : retroindie

Dato : 09-10-04 08:10

Er der nogen som kan anbefale en god clairvoyant
kostvejleder og Biopat. Ikke en du bare kender
som mangler kunder, men en som du har personlige gode erfaringer med.

Fra : Jan Mejer

Dato : 09-10-04 18:21

> Er der nogen som kan anbefale en god clairvoyant
> kostvejleder og Biopat.

Det er jo altså hele 3 ting.........det bliver sgu da svært at finde i én og
samme person?

clairvoyant kostvejleder.........den kombination er vist ret sjælden

jeg har for nylig prøvet Trine Bak i Århus........hun er god.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 11-10-04 12:16

On Sat, 9 Oct 2004 19:21:29 +0200, "Jan Mejer"
<janmejerFJERN@hotmail.com> wrote:

> [...]
>

>clairvoyant kostvejleder.........den kombination er vist ret sjælden
>

>jeg har for nylig prøvet Trine Bak i Århus........hun er god.

Jeg kender en der vist skulle have alle 3 funktioner.

John Calmar Andersen
Prøv at se ham an på www.john-calmar.dk

----

De varmeste hilsner fra Bjarne Krog
Se http://www.vandrermodlyset.dk/ og bliv klogere

Fra : G.B.

Dato : 11-10-04 15:23

Bjarne Krog <nospam@blivrask.dk> skrev i meddelelsen

> John Calmar Andersen
> Prøv at se ham an på www.john-calmar.dk

Det er ham plat-uglen med "aura-fotografering". God fornøjelse.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Bjarne Krog

Dato : 11-10-04 19:06

On 11 Oct 2004 14:22:44 GMT, "G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote:

>Bjarne Krog <nospam@blivrask.dk> skrev i meddelelsen

>Det er ham plat-uglen med "aura-fotografering". God fornøjelse.

OK en plat-ugle ?

Forklar nærmere, jeg er sq da nysskærrig.

Er det hans billeder der er plat eller hvad er det der er plat ved
ham?
----

Fra : G.B.

Dato : 11-10-04 22:20

> Er det hans billeder der er plat eller hvad er det der er plat ved
> ham?

Ja. Han tager (tog? Måske er han holdt op?) betaling for at tage
billeder med et kamera, som angiveligt skulle "fotografere auraen".
Dette kamera er forsynet med (så vidt jeg husker) en vibrator og en
speciel linse, som danner noget, som godtroende mennesker tager for et
billede af deres "aura". Efterfølgende skal man så betale for at få
dette billede "analyseret".

Jeg har deltaget i adskillige helsemesser i min tid som ansat i et par
store helsekostforretninger i København med egen import af makrobiotik
og naturmedicin, og er gentagne gange stødt på Hr. Calmar - han opnåede
flere gange at støde alle mine kolleger fra sig med sin useriøsitet.

Men enhver kan jo ændre sig til det bedre??? - jeg fik bare røde
knopper, straks jeg så navnet.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 12-10-04 22:37

On 11 Oct 2004 21:19:58 GMT, "G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote:

> [...]
>flere gange at støde alle mine kolleger fra sig med sin useriøsitet.
>
>Men enhver kan jo ændre sig til det bedre??? - jeg fik bare røde
LOL

----

Fra : bkristensen

Dato : 18-10-04 10:07