ja så blev jeg jo mirakuløst rask.. eller ~
Fra : strid

Dato : 07-10-04 00:18

Hejsa

Nå nu til lidt langt ude nyheder fra min kant.

Jeg har i længere tid været utilfreds med min læge på Glostrup hosp.
da jeg følte jeg var mere it-supporter end patient når jeg var til
eftersyn.
Det har altså gjort jeg ville flytte til Rriget. Det tog lige 3 mdr.
men jeg var derinde for 14 dage siden. Den var hård at sluge. Den
dødelige bindevævssygdom jeg havde fået som diagnose på Glostrup ville
overlægen på riget vædde på jeg ikke havde. Han var overdrevet sikker.

Det er jo dejlige nyheder MEN han mente så også jeg havde gigt, 2
slags, og knogleskørhed og min hypermobilitet er, som læger siger,
udtalt.

Jeg har altså gået (på regning til skatterborgerne i DK) til
behandling for en sygdom jeg ikke har i ikke mindre end 6 år.
Tale om at spilde penge. Jeg har virkelig haft det svært med hele
ideen i at være dødelig syg og som 25 årig får en kørestol og besked
om surt nu er løbet sq kørt.

Nu sidder jeg med handicapbolig, invalidebil, og flexjob men uden den
diagnose der opretholder alle de ting. Min sagsbehandler har dog
vurderet (nu skal det jo lige op på et gruppemøde) at jeg nok er
berettiget alligevel fordi jeg jo stadig har smerter og alting (godt
set)

Men psykisk set er jeg smadret, det er faktisk næsten lige så hårdt at
få taget diagnosen væk som da jeg fik den. Den har fyldt så meget.

Derudover har jeg siddet helt musestille i 6 år for ikke at skade mig
selv, og nu siger den nye læge at gigt patienter skal røre sig.... har
jeg skadet mig selv i 6 år fordi jeg ikke skulle skade mig.. er det
helt sort ?!!?

Nå men det var lidt om festen her.. Jeg har fået taget intet mindre
end 21 blodprøver på riget og skal til scanning (CAT og CT) på
tirsdag.

Håber i krydser fingre for jeg er meget nervøs for hvad de finder på
denne gang..

Astrid

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-10-04 01:15

Thu, 07 Oct 2004 01:18:04 +0200, skrev strid:

> Jeg har altså gået (på regning til skatterborgerne i DK) til
> behandling for en sygdom jeg ikke har i ikke mindre end 6 år.

Man håber da næsten, det er løgn (ikke for pengenes skyld).

> Men psykisk set er jeg smadret, det er faktisk næsten lige så hårdt at
> få taget diagnosen væk som da jeg fik den. Den har fyldt så meget.

Jeg forstår dig Astrid. Det er sgu en gyser den der.

> [...]
> selv, og nu siger den nye læge at gigt patienter skal røre sig.... har
> jeg skadet mig selv i 6 år fordi jeg ikke skulle skade mig.. er det

Forklaringen er ikke sort, men hvis den nye læge har ret, bør det fanme se
sort ud for den forrige.

> Håber i krydser fingre for jeg er meget nervøs for hvad de finder på
> denne gang..

Krydser alt hvad der kan krydses. Bliver de for slemme kommer du bare og
bliver strøget lidt over håret.

http://kajsvenningsen.dk/