Triax 3470 TV-Sat filter
Fra : jan

Dato : 05-10-04 19:55

jeg har lidt problemer med mit Triax 3470 TV-Sat filter, når jeg tilslutter
det kan jeg kun se parabol, mens det almindelige antennesignal er væk, og
hvis jeg bytter rundt på stikkene på filteret, så kan jeg pludselig se alm.
tv men ikke parabol hvad kan der være galt

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 06-10-04 16:03

jan wrote:
> [...]
> antennesignal er væk, og hvis jeg bytter rundt på stikkene på
> filteret, så kan jeg pludselig se alm. tv men ikke parabol hvad kan

Har du husket at sætte den i din ISDN box?