Så fandt jeg opstaldning :-)
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 03-10-04 17:32

Hej NG

Ville lige opdatere jeg med at jeg fandt opstaldning til min pletfølle 15
min. kørsel fra Slagelse. Et dejligt privat sted (Hun har kun signe egne
heste der, 2 ifolede hopper og et føl). Der er græsfolde året rundt. Prisen
er 400 ekl. foder og hø. Det ligger så lige op til skov og militærets
øvelsesterræn, som man gerne må benytte når de ikke "leger" der. Sikke nogen
gåture vi skal ha'. Der er ridehus tæt ved (ikke fordi jeg har vildt brug
for det) og ridebane på stedet.

Så nu mangler jeg bare at finde transport......helst lejligheds- til omkring
den 1. november.

Ellers har plet-mulen selvfølgelig lige haft kolik på en søndag. "glæder"
mig til at se dyrlæge regningen...suk :-/

Venlig hilsen Ann-Rikka