Søren Ventegodt
Fra : G.B.

Dato : 03-10-04 03:42

- han venter åbenbart på noget godt.

Jeg mødte ham på Strøget i København i dag - han har fundet KuREN mod
kræft, og har i den anledning fået trykt 10-20.000 reklame-aviser med
tiltlen "NY MEDICIN", som han p.t. får delt ud på Strøget.

"Hvad fanden - står du hér i egen høje person og deler brochurer ud?"
- spurgte jeg, "- og hvad siger Ugeskriftet til dine banebrydende
forskningsresultater?"
SV: "Njaaah, det er vist ikke så højt prioriteret."

Jeg tror seriøst, at Søren Ventegodt har brug for en mega-dosis SSRI-
reuptake-hæmmer-hæmmere - og det kan ikke ske for snabbt, som dom siger
hinsidan.

Men hva' fanden - jeg er jo osse kun en skide lægmand...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-10-04 14:33

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hinsidan.
>
> Men hva' fanden - jeg er jo osse kun en skide lægmand...

Har man fundet en kur mod kræft bliver man stinkende rig og står ikke selv
på strøget og deler brochurer ud :)
En kræftkur der virker - dvs. at dens virkning dokumenteres ved
videnskabelige dobbeltblindtest - tja den vil medicinalindustrien stå i kø
for at få fingre i - men på markedet bliver den nok først tilgængelig efter
5-10 år når evt. bivirkninger er undersøgt....ingen vil jo slæbes i retten
med krav om store erstatninger !

Fra : Heinrich

Dato : 03-10-04 16:15

x-no-archive: yes

Jan Pedersen wrote:

> [...]
> 5-10 år når evt. bivirkninger er undersøgt....ingen vil jo slæbes i retten

Man har allerede for mange år siden fundet kuren mod kræft.
Den ryger bare ikke på markedet, da folk jo skal dø af et eller andet.
Det samme gør sig gældende med AIDS.
Det hele handler om at holde bestanden af mennesker nede.

Fra : Hekto

Dato : 03-10-04 17:05

In article <41601777$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com says...
> Det hele handler om at holde bestanden af mennesker nede.

Det er da ikke nødvendigt! Det klarer vi selv!
Det bedste masseødelæggelsesvåben 'vi' har opfundet indtil dato er
'religion'!

Det bedste bevis for intelligens i rummet er, at ingen andre
intelligente livsformer har kontaktet os endnu!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Preuthun

Dato : 04-10-04 22:17

> [...]
> Det samme gør sig gældende med AIDS.
> Det hele handler om at holde bestanden af mennesker nede.

Jaså, interessant teori.
Hvad mon de siger til den henne på alt.formeget.fritid.konspiration?

Mvh. Jan Preuthun

Fra : G.B.

Dato : 04-10-04 23:17

"Preuthun" <preuthun@FJERNDETTEemail.dk> skrev i meddelelsen news:4161be09
$0$59403$14726298@news.sunsite.dk:

> Jaså, interessant teori.

Det drejer sig om aloe vera, jævnfør:

http://www.oestrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=6081

Fra : Timo Jensen

Dato : 05-10-04 17:06

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message
> "Preuthun" <preuthun@FJERNDETTEemail.dk> skrev i meddelelsen news:4161be09
> $0$59403$14726298@news.sunsite.dk:

> Det drejer sig om aloe vera, jævnfør:
>
> http://www.oestrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=6081

Hvor finder du linket mellem Aloe Vera og Søren Ventegodt?
Eller er du, som sædvanlig, blot ude med din kæphest om Aloe Vera, baseret på
uvidenhed og ignorance overfor videnskaben?

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum (under test, kig ind)

Fra : CBA

Dato : 07-11-04 22:45

"Preuthun" <preuthun@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jaså, interessant teori.
> Hvad mon de siger til den henne på alt.formeget.fritid.konspiration?
>
> Mvh. Jan Preuthun

LOL!

Fra : Timo Jensen

Dato : 04-10-04 13:16

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> wrote in message
> En kræftkur der virker - dvs. at dens virkning dokumenteres ved
> videnskabelige dobbeltblindtest - tja den vil medicinalindustrien stå i kø
> for at få fingre i -

Forudsat den kan patenteres. Ellers er de nok lidt ligeglade. De udstråler ofte
at der er flere penge i lindring, end kur

Fra : Timo Jensen

Dato : 04-10-04 13:21

> [...]
> kræft, og har i den anledning fået trykt 10-20.000 reklame-aviser med
> tiltlen "NY MEDICIN", som han p.t. får delt ud på Strøget.
Hvad gik kuren ud på?

Fra : Rado

Dato : 06-10-04 12:43

On Mon, 4 Oct 2004 14:21:05 +0200, "Timo Jensen"
<procella@post(et).tele.dk> wrote:

>"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message

>Hvad gik kuren ud på?

Det som flere og flere efterhånden får øjnene op for -. at sygdom
primært har sin oprindelse i psyken, og derfor også kan helbredes ad
den vej.

Ventegodt fokuserer især på livskvalitet som en helbredsmæssig faktor.
Han har holdt foredrag om det på DK4, det bliver vist genudsendt med
jævne mellemrum. Website kan findes her:

http://www.fclk.dk/

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : G.B.

Dato : 06-10-04 14:51

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ventegodt fokuserer især på livskvalitet som en helbredsmæssig faktor.

Faktor, ja. Panacea, nej.

Desuden giver jeg ikke ret meget for en mand, som bort-organiserer flere
tusinde forsøgsjournaler med CPR-numre på, og efterfølgende kontakter de
(anonyme!!!) forsøgspersoner. Manden er gal.

Fra : Timo Jensen

Dato : 06-10-04 20:00

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message
> Desuden giver jeg ikke ret meget for en mand, som bort-organiserer flere
> tusinde forsøgsjournaler med CPR-numre på,
Hvad betyder "bort-organiserer" ?

Fra : Timo Jensen

Dato : 07-10-04 19:37

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote in message
> Hvad betyder "bort-organiserer" ?
Det er der tilsyneladende ingen der ved?
Udover G.B.

Fra : Hekto

Dato : 07-10-04 22:45

In article <41658ccb$0$240$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
procella@post says...
> Det er der tilsyneladende ingen der ved?
> Udover G.B.

Det betyder:

'Bevidst bortskaffelse/sløring af et eller andet, så dette sker på en
mådeder der virker lovlig/reel/tilforladelig, og ikke mistænkelig'.

Fra : G.B.

Dato : 07-10-04 23:36

Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i meddelelsen

> 'Bevidst bortskaffelse/sløring af et eller andet, så dette sker på en
> mådeder der virker lovlig/reel/tilforladelig, og ikke mistænkelig'.

Præcis.

Fra : Timo Jensen

Dato : 08-10-04 17:31

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> [...]
>
> 'Bevidst bortskaffelse/sløring af et eller andet, så dette sker på en
> mådeder der virker lovlig/reel/tilforladelig, og ikke mistænkelig'.
Tak for det.

Fra : Sandra

Dato : 13-10-04 13:49

Manden er en fucking charlatan.
Han laver også vaginal punktur, dvs. han stikker sine beskidte fingre op i
kvinder, for at finde akupressur punkter og derved frigøre bundne sexuelle
energier.

Fra : Timo Jensen

Dato : 14-10-04 20:50

"Sandra" <TechLover@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kvinder, for at finde akupressur punkter og derved frigøre bundne sexuelle
Det kan man da vist godt kalde alternativ behandling !!!

Fra : Sandra

Dato : 18-10-04 13:35

Han skulle have en omgang lussingeterapi som kun Carl Mar kan gøre det.

Fra : Timo Jensen

Dato : 01-11-04 22:04

> Han skulle have en omgang lussingeterapi som kun Carl Mar kan gøre det.
Han skulle tvinges til en hel aften i selskab med Carl Nar

Fra : Sandra

Dato : 04-11-04 20:48

Ja - og så kunne han lave lidt anal akupressur på Carl Narrøv!

Fra : G.B.

Dato : 04-11-04 21:32

"Sandra" <TechLover@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja - og så kunne han lave lidt anal akupressur på Carl Narrøv!

LOL!

PS: Vær venlig at svare NEDEN UNDER det, du citerer. Hvorfor? Jo:

En muldvarp på motorcykel.
Hvad er det der er brunt, lille og bevæger sig meget hurtigt?

Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html