Show hodelag?
Fra : Dragen

Dato : 29-09-04 00:36

Hei
Vet noen om en butikk som selger show hodelag, og annet show utstyr? (I
Skandinavia et sted) På en sort hest ville det vært flott med et hodelag som
har farge

Takker for alle tips!

Hilsen
Camilla

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 03-10-04 13:38

Hej Camilla

Du kunne eventuelt prøve Hööks som både har afdelinger i Danmark, Sverige OG
Norge. Deres internetadresse: http://www.hooks.se (eller .dk eller .no).

Mvh
Birgitte

Fra : Dragen

Dato : 03-10-04 14:43

"Kurt Pedersen" <trangetvej@privat.dk> wrote in message
> Hej Camilla
>
> Du kunne eventuelt prøve Hööks som både har afdelinger i Danmark, Sverige
> [...]

Hei
Takk for tips! Pleier å handle mye hos dem her i Norge, men de har dessverre
ikke det jeg ser etter

Hilsen
Camilla

Fra : dots

Dato : 29-10-04 11:24

> [...]
> Vet noen om en butikk som selger show hodelag, og annet show utstyr? (I
> Skandinavia et sted) På en sort hest ville det vært flott med et hodelag

Hej Camilla
Det er ikke umuligt at jeg kan hjælpe dig.
Send mig en mail, om hvordan du ønsker det skal se ud, størrelse og hvilken
farve.

VH dots
slet øh og skriv . i stedet for punktum i mailadr.