Billigste ab-adapter
Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 26-09-04 20:29

Min gl. Zyxel ISDN router er vist ved at være brændt ud. Da jeg nu har
adsl bliver den kun brugt som ab-adapter.
Installationen har en NT boks.
Hvad er den billigste måde at få en ab-adapter?
Jeg behøver jo ikke routerfunktionen, undtagen selvfølgelig som evt.
backup, hvis adsl ikke virker, men det er det samme kobber, sååh

Jeg har set at nye installationer har en kombineret NT/ab omsættet.

Mvh
Lars Magnussen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-09-04 21:02

Lars P. Magnussen wrote:

> Hvad er den billigste måde at få en ab-adapter?

Lad lynet tage din NTBA og få den byttet til en NTab.

Jesper G. Poulsen

Fra : Sørensen

Dato : 27-09-04 15:16

"Lars P. Magnussen" <lpm@nix-spam-magnatek.dk.nejtak> skrev

> Hvad er den billigste måde at få en ab-adapter?

Et Lasat ISDN modem set til 50 kr. i "den Blå" Så er der også mulighed for
at komme på nettet hvis ADSLèn skulle gå ned (mod alt forventning) og der er
også indbygget omstillingsanlæg.

Ellers kan Du få skiftet din NT til en af De nye med AB-Adaptor for 495-

vh.
Sørensen