hesteskændinger forbliver i det jyske
Fra : Lene Vang

Dato : 24-09-04 19:31

Den sjællandske hast var ikke et offer for hesteskændinger, det har vist sig
at hoppen er død af tarmslyng, og skaderne på hoppen stammer fra fra dyr i
naturen, der har spist af den døde hest.- Hvor mærkeligt det end lyder.

Fra : Lene Vang

Dato : 24-09-04 19:36

Så kommer lige resten af teksten:

der kan læses mere om det her:

Lene Vang

Fra : karsten klaaby

Dato : 25-09-04 12:25

Jammen der har da også været et tilfælde ved køge.
Pia

Fra : Lene Vang

Dato : 25-09-04 13:24

Det har jeg ikke hørt noget om og jeg bor ved køge.

Der var for et års tid siden en mand som klippede halen af en hest, snittede
lidt i den, bag til.
Men ham har de fanget,

Hilsen Lene