Endnu en hest -denne gang i Nordsjælland
Fra : Malene P

Dato : 22-09-04 18:38

Helt ærligt. Jeg har svært ved at tro, at det drejer sig om en enkelt
pervers galning, der står bag de mange overfald. Det var måske en sådan én,
der startede -men jeg er overbevist om, at nogle af de sidste tilfælde
skyldes "copycats", der har ladet sig inspirere af den megen presseomtale.
Enten perverse, som originalen -ELLER unge, der vil "skabe rav i den", måske
i en slags protest mod ophidselsen over at dyr mishandles, mens børn sulter
i Afrika eller den slags perfide sammenstillinger. Det er set i andre
nyhedsgrupper -og disse stupide holdninger er sgu da noget af det mest
modbydelige, jeg endnu har mødt fra nogle af de, der ellers praler af
"humanitære" værdier i disse grupper. Her hos os går basserne fortsat ude,
så længe de selv vil -men vi har arranget lidt fælles patruljering og lagt
lidt fælder ud. Og ve den pervert, der gribes på fersk gerning hos os. Det
SKAL naturligvis være helt sikkert, at der er tale om en egentlig
gerningsmand -men herfra er vi ganske parate til at øve selvtægt.

mvh
Malene P

Fra : Anet

Dato : 22-09-04 20:47

"hvor har du læst om det?

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Anet

Dato : 22-09-04 21:22

Nåh jeg fandt det her på dette link

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1345395

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Camilla Reib

Dato : 23-09-04 10:41

Ja, det er noget forfærdeligt noget, det MÅ da være en der har en brist oven
i hovedet... Lad os endelig håbe dyrene har været bedøvet inden
overgrebene!!!
Gud være med os til at fange den onde person!!!

-Camilla