eComstation 1.2
Fra : Bent Nielsen

Dato : 22-09-04 16:10

Hi har nu leget lidt med denne nye vertion. Den er blevet mere en hel
pakke med java opdatere og Mozilla i nye vertion, Bedre install.
   Men deres nye multimedie installer er ikke lige det jeg havde vente,da
den ikke ubetinget kan bruges til alle pakker som tidligere kunne
install med minstall. Den er ikke PM program, så det er lige som da man
ikke bruget GUI til system install.
   Men ellers er den det bedste eCS vi har set til dato.
Jeg har endnu ikke modtaget den på cdrom, men fået den fra deres ftp
server. Det ser ud til de har arbejdet på filer ind til for 30 dage
siden, så det er sikker grunden til den ikke er kommer på cdrom endnu.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 26-09-04 10:18

On Wed, 22 Sep 2004 17:10:05 +0200, Bent Nielsen
<postmaster@teamnord.dk> wrote:

>Det ser ud til de har arbejdet på filer ind til for 30 dage
>siden, så det er sikker grunden til den ikke er kommer på cdrom endnu.

Det er korrekt, men cderne er begyndt at komme ind nu.

Mvh
Knud

Fra : Bent Nielsen

Dato : 26-09-04 12:48

Knud Berggreen wrote:

> Det er korrekt, men cderne er begyndt at komme ind nu.
>
> Mvh
> Knud
Ja det er rigtigt, og resælgerne har fået først, men jeg har også fået
nine cdrom.