Kursus i lædersyning!
Fra : Lise Lund Brodersen

Dato : 20-09-04 07:13

Kursus i Lædersyning!!!

Endelig er mit værksted blevet færdigt, så jeg har mulighed for at starte op
med nogle små kurser i lædersyning.
Det vil primært være syning/rep. af udstyr til heste, så som grimer, trenser
og andre små ting, men der er naturligvis også mulighed for at sy andet…

Giv besked ved tilmelding om hvad du gerne vil lave, så jeg kan have
materialerne hjemme. På dette kursus burde du kunne nå at sy en grime eller
trense hvis du knokler på…

Kurset henvender sig primært til dem der ikke har prøvet at sy i læder før,
eller som er lettere øvet. Men naturligvis er alle velkomne

Kommer du langvejs fra, kan vi evt. hjælpe med overnatnings muligheder.

Max. 4-5 deltagere. Men når du ikke at tilmelde dig inden holdet er fuld,
kommer der flere kurser hen over vinteren.
Betaling ved tilmelding, som er bindende.

* Tid: 16-17/10-04

* Sted: Burrehøjvej 38, Velds, 8830 Tjele

* Pris: 300,- + materialer.

* Sidste tilmelding: 8/10-04

* Medbring:
Gerne eget værktøj ellers har jeg værktøj du kan låne.
Mål til det du skal sy nærmere besked ved tilmelding.
Middagsmad, vi har kaffe/te på kanden hele dagen og serverer en bid brød til
eftermiddagskaffen.

Tilmelding til:
Lise Lund Læder
Burrehøjvej 38, Velds
8830 Tjele
Tlf.: 86 63 92 90 eller 22 31 18 84
Liselb@mail.dk

Husk: Jeg syr stadig alt i læder på bestilling.

Fra : Lise Lund Brodersen

Dato : 24-09-04 13:58

Så er der kun 2 pladser tilbage... skynd dig at tilmelde hvis du vil med

--
Mvh.
Lise Lund Andersen

Alt i læder fremstilles på bestilling...

Se mere på www.sitecenter.dk/liselb