strudse creme
Fra : lone nielsen

Dato : 19-09-04 09:35

Hej!

Jeg døjer med en masse eksem på mine hænder. Jeg har været til hudlæge, og
jeg kan ikke tåle sæbe og så har jeg nikkel allergi , så vand er heller ikke
godt.

Altså : Jeg vil altid døje med eksem.

Jeg har så været inde i en dårlig periode nu hvor jeg bare har brugt en
masse hormon salve, og det er jeg selv følgelig træt af.

Så var det jeg hørte om strudse creme.!!!!!!!

Er der nogen som har erfaring med denne creme.????

Lone

---

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 19-09-04 11:31

hej Lone

"lone nielsen" <lone.nielsenSLET@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> jeg kan ikke tåle sæbe og så har jeg nikkel allergi , så vand er heller

Ja, når du har den indstilling så KOMMER du til at døje med det altid

> [...]
>
> Så var det jeg hørte om strudse creme.!!!!!!!
>
> Er der nogen som har erfaring med denne creme.????

Nej- men har selv "haft" allergi, og eksem - er sluppet af med det.

Er du interesseret i at høre mere?

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Marianne

Dato : 20-09-04 17:49

> Nej- men har selv "haft" allergi, og eksem - er sluppet af med det.
>
> Er du interesseret i at høre mere?
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)

Øh - hvis 'Lone' ikke er, er jeg interesseret. Det lyder som om, du mener,
man selv er en del af årsagen til eksemen? Jeg er selv begyndt at få noget
eksem i en alder af 44, og jeg har aldrig haft det før. Fornemmer, at det
måske er stressbetinget, og så alligevel ikke, for det svinde ikke omkring
ferier og lignende.

Vil du forklare nærmere?

mvh
marianne

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 20-09-04 21:18

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> wrote in message

> Øh - hvis 'Lone' ikke er, er jeg interesseret. Det lyder som om, du mener,
> man selv er en del af årsagen til eksemen?

Ja, smiler - Prøv at læse Louise L Hays bog "helbred dit liv" og Debbie
Shapiros bog " din krop spejler dit sind" deri er beskrevet ganske fint,
hvad de bagvedliggende tankemønstre kan være, til de forskellige sygdomme.

> [...]
> måske er stressbetinget, og så alligevel ikke, for det svinde ikke omkring

Jeg er født med allergi overfor uld / lanolin, og har igennem opvæksten haft
flere udbrud af nældefeber. Har altid reageret på kontakt med græs, og
tomatplanter. Som voksen fik jeg reaktioner imod flere og flere ting:
pelargoner (er slemt når man er gartner) chilie peber, mælk, og flere andre
ting.

Den største forandring skete med NLP terapi - der gav jeg slip på allergien
for pelargonier. En kinesiolog hjalp mig, med at få styr på mange ting, og
jeg har siden givet slip på min allergi for mælk - har ikke haft nældefeber
udbrud i en del år nu.

Så velkommen i klubben af dem der gir slip på de alergiske reaktioner.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Marianne

Dato : 20-09-04 22:04

> [...]
> for pelargonier. En kinesiolog hjalp mig, med at få styr på mange ting, og
> jeg har siden givet slip på min allergi for mælk - har ikke haft

Måske et underligt spørgsmål, men skal man vide hvilke stoffer, man er
allergisk overfor? Og hvor finder man en god kinesiolog (jeg ved knapt nok,
hvad det er...)

mvh
Marianne

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 21-09-04 05:42

> Måske et underligt spørgsmål, men skal man vide hvilke stoffer, man er
> allergisk overfor? Og hvor finder man en god kinesiolog (jeg ved knapt
nok,
> hvad det er...)

Smiler- det er jo ret praktisk at vide, hvad stoffer man reagerer overfor,
så man kan undgå dem. Det belaster kroppen utrolig meget, at reagere
overfølsomt.

Jeg kan anbefale den kinesiolog jeg har brugt - hun bor mellem Ålborg og
Thisted, ønsker du flere oplysninger om hende så kontakt mig pr Mail (erstat
spam med jomfru). Hvis du selv søger en, så vær opmærksom at høj pris ikke
altid = stor dygtighed.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Marianne

Dato : 21-09-04 14:41

> Smiler- det er jo ret praktisk at vide, hvad stoffer man reagerer overfor,
> så man kan undgå dem. Det belaster kroppen utrolig meget, at reagere
> overfølsomt.

Jow - men det er vist ikke altid så let at finde ud af ...

> [...]
(erstat
> spam med jomfru). Hvis du selv søger en, så vær opmærksom at høj pris ikke

Tak - men jeg bor desværre i Kbh. Jeg må prøve at finde en her.

mvh
marianne

Fra : Poul Eriksen

Dato : 17-10-04 15:34

Fra : v

Dato : 22-10-04 00:45

Har prøvet strudsecremen med fresiaduft til min tørre hud.
Den fik jeg kløe af,
så den røg ud.
mvh
Vibeke

Fra : G.B.

Dato : 23-10-04 15:57

"v" <vibsenhansen@get2net.dk> skrev i meddelelsen news:qSXdd.10210$mw.324
@news.get2net.dk:

> Har prøvet strudsecremen med fresiaduft til min tørre hud.
> Den fik jeg kløe af, så den røg ud.

Er strudse ikke fredede?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Annie

Dato : 24-10-04 17:56

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "We all have private ails. The troublemakers are they
> who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Søg og du skal finde -på google.dk skriver du strudsecreme i søgefeltet - og
ca. 30 svar fremkommer - også hvor den sælges.
Venlig hilsen
Annie

Fra : G.B.

Dato : 24-10-04 23:58

"Annie" <inni@grafisk.dk> skrev i meddelelsen

> Søg og du skal finde -på google.dk skriver du strudsecreme i
> søgefeltet - og ca. 30 svar fremkommer - også hvor den sælges.

Ja - jeg er bekendt med Google (og har været det siden det blev oprettet).
Ved du, hvad sarkasme er? Humor? Smileys?