Hjælp til matematik A
Fra : PS

Dato : 13-09-04 20:38

Jeg er en ung fyr på 25 som er startet på HF enkeltfag, med matematik
A som et af fagene. Grundet personlige årsager er jeg først startet 3
uger efter kursus start. Endvidere er det 7 år siden jeg havde
Matematik B på handelsskolen.

Jeg er på udgik efter en lærer som kan hjælpe mig med at komme op på
niveau med resten af klassen. Dette indebære repetition af enkelte
relevante emner fra B niveau.

Jeg havde efterårsferien i tankerne, men er åben for at starte ud evt.
tidligere. Antal timer ved jeg ikke, men send mig evt. en email på
psalskov@vokslas.dk så kan vi aftale nærmere om evt. pris timer osv.

Jeg bor centralt i Århus!

salskov@hotmail.com skal ikke benyttes...