Bevis for eksistensen af Gud?
Fra : Bhatu Peter

Dato : 13-09-04 16:18

http://spirituality.indiatimes.com/articleshow/55862.cms

Hvad syntes I andre om artiklen?
Personligt, syntes jeg at det er en rigtig god udredning...

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Jahnu

Dato : 14-09-04 01:50

On Mon, 13 Sep 2004 17:17:35 +0200, "Bhatu Peter"
<Bhatu_Peter@theravada.[dk]> wrote:

>http://spirituality.indiatimes.com/articleshow/55862.cms
>
>Hvad syntes I andre om artiklen?
>Personligt, syntes jeg at det er en rigtig god udredning...

Så vil det måske glæde dig at høre, at forfatteren er en Hare Krishna
:)

www.iskcon.com www.krishna.dk www.harekrishna.dk
www.in2-mec.com www.krishna.com

Fra : Bhatu Peter

Dato : 14-09-04 09:17

Jahnu wrote:

> Så vil det måske glæde dig at høre, at forfatteren er en Hare Krishna
> :)

he he... Jeg ved det