Godt gået...
Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 13-09-04 12:57

http://groups-beta.google.com/group/dk.livssyn.newage/about

Først og fremmest stort tillykke til Bhatu Peter, der nu er kommet på Top-ti
listen over postere. Alle forløbne 5 år er slået hvad angår september måned,
og "ønsket" om at nedlægge gruppen er faldet ned.

This is a new age

[så blev indlægget ON-topic... ]

Lad os fortsætte den gode stil -- news:dk.livssyn.newage er genopstået!

Henrik, Slagelse
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.livssyn.newage

Fra : Bhatu Peter

Dato : 13-09-04 13:59

Henrik Vestergaard wrote:
> [...]
>
> This is a new age
>
> [så blev indlægget ON-topic... ]
>
> Lad os fortsætte den gode stil -- news:dk.livssyn.newage er

LOL! ...og så lige /mig/ af alle! Dét er god værkstedshumor

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Christina

Dato : 13-09-04 14:07

Henrik Vestergaard wrote:
> [...]
>
> This is a new age
>
> [så blev indlægget ON-topic... ]
>
> Lad os fortsætte den gode stil -- news:dk.livssyn.newage er

Hvem er så den stolte vinder af at være nr. 2?

Fra : Christina

Dato : 13-09-04 14:30

Christina wrote:

> Hvem er så den stolte vinder af at være nr. 2?

Nååh, jeg læste vist forkert...troede der stod bathu var nr. 1 på top 10
listen...beklager