Manual til dana ISDN
Fra : Børge Larsen

Dato : 13-09-04 11:40

Jeg savner meget en nanual til ovennævnte. Hvem kan hjælpe. Jeg kan ikke få
hjælp hos TDC.

Fra : Sørensen

Dato : 13-09-04 15:02

Jeg kan sende den til dig på e.mail men den fylder 7 mb. (pdf)

vh.
Sørensen

Fra : Sørensen

Dato : 13-09-04 15:11

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev
> Jeg savner meget en nanual til ovennævnte.

Jeg kan også printe den ud på farvelaser og smide den i din postkasse i
morgen.

vh.
Sørensen

Fra : Børge Larsen

Dato : 13-09-04 18:27

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse

> "Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev
> >

> Jeg kan også printe den ud på farvelaser og smide den i din postkasse i
> [...]
Tak for det Sørensen!
Tak for svaret.
Du må gerne sende den som PDF. Men er det lettere for dig at sende kopi så
er det OK. Jeg skal selvfølgelig nok betale påløbne omkostninger.
Hvis du evt. sender mig din mail adr. så skal du få min post adr.
Mail. bl-dk(fjern)@post.tele.dk

M.v.h.

Børge