Opråb til hestefolk ! - Hjælp politiet
Fra : Peter Albrechtsen

Dato : 11-09-04 19:40

Den seneste tids tragiske mishandlinger af heste på markerne i Øst og
Midtjylland gør at politiet har brug for offentlighedens hjælp, og især fra
hestefolk.

Der er stor sandsynlighed for at personen der begår ugerningerne skal findes
indenfor jeres egne rækker. En person uden kendskab til heste vil ikke være
i stand til berolige en hest så meget, at han kan komme til at bedøve den.
Jeg er sikker på at hesten er bedøvet da han eller ikke ville kunne
fastholde den til sine uhyggelige ugerninger. Jeg er også sikker på at
politiet ved hvilke form for bedøvelse han bruger, men bare ikke vil
offentliggøre det, da det sikkert indgår i deres efterforskning.

Gerningsmanden er med stor sandsynlighed single og behøver ikke finde på
undskyldninger overfor en familie hvor han har været om natten. Ligeledes
skal han findes blandt personer der har adgang til medikamenter der stærk
nok til at bedøve en hest (ikke nødvendigvis lovlig adgang), og endelig må
man formode at han ved hvor hesten skal bedøves.

Hold godt øje med jeres folde da man må formode at gerningsmanden kører
rundt og finder sine ofre mens der lyst, og kommer tilbage efter mørkets
frembruds. Ser i mistænkelig trafik så skriv nummeret på bilen ned. Husk
ingen tip er for lille til politiet i den slags sager. Politiet i Århus, som
koordinerer efterforskningen har tlf. nr. 87311448.

Og til sidst, hvis gerningsmanden læser dette: Hvis du ikke er mand nok til
at melde dig selv og få den nødvendige psykolog hjælp, så stop det vanvid
inden du bliver taget med bukserne nede af folk, for hvem anmeldelse ikke
haster lige med samme, men synes at de vil 'snakke lidt' med dig først.

Med venlig hilsen
Far til en hestepige

Fra : Mus

Dato : 11-09-04 20:23

Peter Albrechtsen <pal@oncablel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4143466c$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> inden du bliver taget med bukserne nede af folk, for hvem anmeldelse ikke
> haster lige med samme, men synes at de vil 'snakke lidt' med dig først.

Der har været flere anmeldelser vedr en smed, som kendte alle stederne.

LN

Fra : Marlene

Dato : 13-09-04 07:05

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Peter Albrechtsen <pal@oncablel.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:4143466c$0$210$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> fra

Snip

> Der har været flere anmeldelser vedr en smed, som kendte alle stederne.
>
> LN

Der har også været et tilfælde her på Fyn, og denne smed kommer vel næppe så
langt?

Mvh. Marlene.

Fra : Mus

Dato : 13-09-04 09:37

Marlene <muxoll@e-mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:414538a0$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> Snip

> Der har også været et tilfælde her på Fyn, og denne smed kommer vel næppe

Det kan jeg selvfølgelig ikke svare på, om det er den samme!
Man ved jo heller ikke om ham der er anmeldt, er personen overhovedet.

LN

LN

Fra : Marlene

Dato : 13-09-04 12:51

> [...]

> Det kan jeg selvfølgelig ikke svare på, om det er den samme!
> Man ved jo heller ikke om ham der er anmeldt, er personen overhovedet.

Ok - tak.

Mvh. Marlene.

Fra : Tjinca

Dato : 12-09-04 10:25

Med hensyn til bedøvelse, har man fået klarlagt at der var tale om et
medikament?. Jeg mener, at da jeg sidst læste noget, var man i tvivl om
hesten var blevet bedøvet med bedøvelsesmiddel eller sløvet med gift. Det
sidste tilfælde er da ikke så svært at skaffe for en privat person
(rottegift osv.).

Tjinca