CZ - Dedicated server..hjælp
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 03-09-04 10:19

Jeg har et netværk sammen med et par kammerater, og vi vil gerne have sat en
maskine op, som hvis eneste formål er at køre "CZ - Dedicated Server".. hvor
stor skal en sådan maskine være? i de sløve perioder hvor ik alle gider
spille skal den kunne trække op til 15 bots uden besvær..(Sker nok ik i
praksis).. men alligevel.

Mit spørgsmål er, hvor meget styrke skal der være i en sådan karl..?

Hvor meget Kræver den..?
Vil meget gerne høre om erfaringer og råd/vejledninger til styrke..m.m..

MVH.
DN

Fra : Anders Christensen

Dato : 03-09-04 11:59

Daniel Nielsen wrote:
> [...]
> stor skal en sådan maskine være? i de sløve perioder hvor ik alle gider
> spille skal den kunne trække op til 15 bots uden besvær..(Sker nok ik i

Hvad er CZ for noget?

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 03-09-04 13:05

Ja, vigtig information glemt der..hehe..Det er et firstperson-shooter spil
"Counter Strike - Condition Zero"..

mvh.
DN

Fra : Jakob H

Dato : 04-11-04 16:29

Readme-filen burde det stå, ellers så henvend dig til et CS:CZ-forum og ikke
her.

- Jakob