Spørgsmål om zoneterapeut skolerne
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 06:52

Hejsa

Jeg overvejer kraftigt at uddanne mig til zoneterapeut

Jeg bor i København, og der er jo en del skoler her omkring, og jeg søger
erfarringer med de enkelte skoler, og skolerne over for hinanden, styrke og
svagheder...

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : Bjarne Krog

Dato : 01-09-04 12:06

Helseskolen i søborg på Alsikensvej
----

De varmeste hilsner fra Bjarne Krog
Se http://www.vandrermodlyset.dk/ og bliv klogere

Fra : G.B.

Dato : 01-09-04 18:13

Bjarne Krog <nospam@blivrask.dk> skrev i meddelelsen

> Helseskolen i søborg på Alsikensvej

Ja, Per er dygtig.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Bjarne Krog

Dato : 02-09-04 16:01

On 01 Sep 2004 17:12:34 GMT, "G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote:

>Bjarne Krog <nospam@blivrask.dk> skrev i meddelelsen

>Ja, Per er dygtig.

Det er nu Solvej og deres søn Carsten
----

Fra : G.B.

Dato : 02-09-04 16:21

> Det er nu Solvej og deres søn Carsten

Nåja, Per tager sig vist mest af akupunkturen. Jeg har hans bøger -
dedikerede, forstås.

Fra : Lisbeth Nielsen

Dato : 01-09-04 14:48

"Bevidst" <bevidst[snabel a]mailS-L-E-T.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg overvejer kraftigt at uddanne mig til zoneterapeut

Så læs her:
http://www.dci.dk/da/dnd/dnd60/Zoneterapi.html

Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-04 22:33

Hmm

"Lisbeth Nielsen" <nomail@nomail.invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Så læs her:
> http://www.dci.dk/da/dnd/dnd60/Zoneterapi.html

Jeg vil tillade mig at stille et meget stort spørgsmålstegn ved den side,
lige som mange andre der har skrevet i gæstebogen gør...

Der er overhovedet _ingen_ kildehenvisninger til noget som helst på den
side, og alt er farvet af et kristent syn...

Og sidst, men ikke mindst, hvem er du..??

Mvh

Carsten, Østerbro