Jeg har en krise...
Fra : Christina

Dato : 30-08-04 18:47

-over at indlæggene herinde, hele tiden fjernes

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-08-04 20:05

Christina wrote:
> -over at indlæggene herinde, hele tiden fjernes

hvilken udbyder bruger du, og er du sikker på at din newsklient er sat
rigtigt op??
man kan nemlig komme til at sætte sin klient til at slette indlæggene efter
en periode.....tjek evt op på det ;)

--
Knus, Sabina

der ingen problemer har med slettede indlæg.....

Fra : Christina

Dato : 31-08-04 08:10

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> man kan nemlig komme til at sætte sin klient til at slette indlæggene
> efter en periode.....tjek evt op på det ;)

nå for søren....det må jeg lige tjekke

Fra : T.K

Dato : 01-09-04 05:54

Nu bliver jeg lidt nysgerrig - hvor finder jeg de indstillinger.
I dag da jeg gik under denne gruppe, var der kun ét indlæg og to
besvarelser. ALT andet er væk. Det er før sket at der forsvinder lidt, men
aldrig så meget som til i dag. Prøvede at ophæve mit abonnnement og så melde
til igen - der kom stadig kun de 3 brevhoveder! Hvad gør jeg mon forkert?
Ved godt det nok ikke lige er i denne gruppe jeg burde stille dette
spørgsmål, men nu er emnet ligrsom startet - og jeg vil gerne forebygge en
krise over mit lille problem.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-09-04 08:37

"T.K" <t@fritid.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nu bliver jeg lidt nysgerrig - hvor finder jeg de indstillinger.

Hvis du benytter Outlook Express 6 findes nogle indstillinger under
Funktioner -> Indstillinger -> Vedligeholdelse. Derudover kan det være
relevant at kigge under Vis -> Aktuel visning.

Noget helt andet er, hvor længe den enkelte udbyder gemmer indlæg.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Christina

Dato : 02-09-04 16:57

T.K wrote:
> [...]
> i denne gruppe jeg burde stille dette spørgsmål, men nu er emnet
> ligrsom startet - og jeg vil gerne forebygge en krise over mit lille

Fornuftigt

Fra : Pegasus

Dato : 16-09-04 18:51

Christina spake unto us:
> -over at indlæggene herinde, hele tiden fjernes

Du kan til "evig" tid se alle indlæg her:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.helbred.sorg%2Bkrise
--
/Pegasus

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-09-04 19:28

Pegasus wrote:

> Christina spake unto us:
>
> Du kan til "evig" tid se alle indlæg her:
>
> http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.helbred.sorg%2Bkrise

Med undtagelse af de skribenter der vælger at frabede sig at blive
arkiveret i fx googlegroups.

mvh

Carsten Riis

Fra : Christina

Dato : 20-09-04 09:20

Carsten Riis wrote:

> [...]
rise

> Med undtagelse af de skribenter der vælger at frabede sig at blive

Hvordan gør man det?

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-04 11:35

Christina wrote:

> Hvordan gør man det?

Det er en funktion som hedder x-no-archive

Jeg tror ikke det er muligt i OutlookEkspress.

Det kan du spørge om i nyhedsgruppen

Det ved de meget mere om end jeg gør.

mvh

Carsten Riis

Fra : Christina

Dato : 26-09-04 12:20

Carsten Riis wrote:

> [...]
> ..

> Det er en funktion som hedder x-no-archive
>

> Jeg tror ikke det er muligt i OutlookEkspress.

Ok, tak for det - jeg bruger outlook....

Fra : Christina

Dato : 20-09-04 09:20

Pegasus wrote:
> Christina spake unto us:
>
> Du kan til "evig" tid se alle indlæg her:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.helbred.sorg%2Bk
rise

takker for det :)