Smerter i ryggen
Fra : MJ

Dato : 30-08-04 10:44

Hej,

Jeg har midt i juni fået en arbejdsskade på min ryg. Jeg har være sygemeldt
lige siden pga. smerter i ryggen. Jeg har siden skaden (og er stadig) i
behandling hos en kiropraktor. Kiropraktoren siger at det er små
fibersprængninger i ryggen (lænden)

Symptomerne er at med det samme jeg begynder at lave noget, f.eks.
støvsugning, røre en frikadelledej eller tørre støv af osv.. kommer den
først en stikkende smerte i lænden, som lidt efter bliver til en brændende
fornemmelse, som trækker fra nederst i lænden hele vejen op i ryggen til
nakken.

Laver jeg ikke noget / holder mig i ro, som sommetider godt kan være svært,
har jeg stort set ingen symptomer.

Jeg synes efterhånden jeg har gået i lang tid uden det er blevet bedre og
jeg vil gerne snart på arbejde igen. Er der nogen der kan komme med gode
råd ang. evt behandlinger eller andet som kan få mig på højkant igen?

Venlig hilsen

MJ

Fra : Karina

Dato : 30-08-04 14:03

>Er der nogen der kan komme med gode
>råd ang. evt behandlinger eller andet som kan få mig på >højkant igen?

Hejsa

Jeg vil forslå, at du tager kontakt til Gjeding body therapy. Jeg er sikker
på at de kan hjælpe dig.
Man får en masse øvelser man skal lave og de gør underværker siger jeg dig.
En af mine venne havde nogle alvorlige problemer med ryggen, som lægerne
ville operere ham mod, men det betød at han ville blive sitv i den nederste
del af ryggen resten af hans liv. Så hørte han om Gjeding og fik nogle
behandlinger og idag er han rask. Skal lige sige at han faktisk ikke kunne
gå pga. smerter, men idag kan han gå, løbe og spille tennis.

Min kæreste var til behandling mod en knæskade og efter første behandling er
han smertefri.

Prøv at ring til dem og hør om de kan hjælpe dig.
www.aktivform.dk

Held og lykke

Mange hilsner

Karina

Fra : Doris

Dato : 31-08-04 09:56

Er der en behandler i Jylland ?
V.H. Doris.

Fra : Karina

Dato : 31-08-04 06:33

> Er der en behandler i Jylland ?

Hej Doris

Klinikken ligger på fyn, men jeg vad, at det kommer til Skovlunde på
Sjælland en gang om ugen, så mon ikke de også har et sted i Jylland.
Prøv at ring og hør

Telefon nr er 63 15 51 00

Mange hilsner

Karina