Magic
Fra : Rasmus Madsen

Dato : 29-08-04 22:03

Hejsan gruppe

Jeg spillede for et par år siden en del magic, men har senere solgt mine
kort.
Nu ville jeg gerne igang igen og ville høre om der er nogle der ved hvor man
kan købe større samlinger til billige penge.

Mange glade hilsner fra Rasmus

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 30-08-04 09:55

"Rasmus Madsen" <kafferasmus@hotmail.com> writes:

> [...]
> Nu ville jeg gerne igang igen og ville høre om der er nogle der ved hvor man
> kan købe større samlinger til billige penge.

Gå rundt til loppemarkeder. Der ser man tit magickort til få penge.
Eller gå i Fantask, der har de "common" kort i en rodekasse til få øre
pr. styk. Det gælder sikkert også andre spilbutikker, f.eks. Faraos
Cigarer.

Magic er lidt udenfor denne gruppes emne, men da der ikke er voldsomt
meget trafik, går det nok.

   Torben

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 01-09-04 15:52

"Torben Ægidius Mogensen" <torbenm@diku.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Eller gå i Fantask, der har de "common" kort i en rodekasse til få øre
> pr. styk. Det gælder sikkert også andre spilbutikker, f.eks. Faraos

Tag også et kig på ebay.com
Der skal nok være nogle samlinger til salg.
Glæder mig iøvrigt til næste blok. Slut med robot-fjolleriet.

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /