"An American in Italy"
Fra : Rune

Dato : 26-08-04 08:58

Jeg leder efter en online gengivelse af en plakat jeg ofte har set i
Danmark. Plakaten er kaldet noget i retning af "An American in Italy" og så
et årstal. Plakaten er sort/hvid og forestiller en amerikansk pige/kvinde
iført kjole gående ned ad en gade i en Italien - hvor de Italienske mænd
vender sig om og pifter af hende.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-08-04 09:08

On Thu, 26 Aug 2004 09:58:29 +0200, "Rune" <rune@slambam.dk> wrote:

> [...]
>iført kjole gående ned ad en gade i en Italien - hvor de Italienske mænd

Den hedder "American Girl in Italy" og er af Ruth Orkin.

Her:
http://makeashorterlink.com/?B66352429

Fra : Rune

Dato : 26-08-04 09:23

"Thomas Jespersen" <front243@removemepls.jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Den hedder "American Girl in Italy" og er af Ruth Orkin.
>
> Her:
> http://makeashorterlink.com/?B66352429

Ja naturligvis. Tak. Af en eller anden grund kom jeg til at tænke på det da
jeg så dette fra Iran.

http://www.iranian.com/Arts/2004/August/Dress/8.html

/Rune

Fra : Christian Holm

Dato : 10-11-04 09:32

> Ja naturligvis. Tak. Af en eller anden grund kom jeg til at tænke på det
> da
> jeg så dette fra Iran.
> http://www.iranian.com/Arts/2004/August/Dress/8.html

Jeg kan godt følge dig, men titlen på det billede bør nok være: "An (modern)
Iranian girl in Iran".

Mvh
Christian