stats program til daglige stats ?
Fra : Simon [2700]

Dato : 24-08-04 12:28

Hej,

Jeg skal bruge et stats proggie til at få daglige stats vist, noget lign.
awstats (og da helst også gratis) det skal bare vise stats for én og kun én
dag af gangen. Findes der noget sådant overhovedet, eller skal jeg bide i
det sure æble og lave et selv (hvilket da også har sine fordele)?

tak
mvh.Simon

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 24-08-04 12:45

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> writes:
> [...]
> dag af gangen. Findes der noget sådant overhovedet, eller skal jeg bide i
> det sure æble og lave et selv (hvilket da også har sine fordele)?

Stats over hardwareindkøb får du nemmest fra bogholderiet.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl
http://consult-perl.dk

Fra : Simon [2700]

Dato : 24-08-04 14:46

> Stats over hardwareindkøb får du nemmest fra bogholderiet.

:)
undskylder, sad nok i mine egne tanker da jeg skrev - det er til stats over
webserver brug, apache server.

mvh.Simon

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 24-08-04 15:10