Raistlin i Dragonlance noveller
Fra : Thomas

Dato : 19-08-04 23:56

Hejsa

Dragonlance er jo også et rollespil... Og derfor spørger jeg her
istedet for dk.kultur.litteratur (Også fordi jeg tror der er flere i
denne gruppe der har læst Dragonlance, end i DK.K.L

Mit spørgsmål :

Jeg har læst følgende serier i Dragonlance verdenen :

Heroes
The Meeting Sextet
Preludes
Chronicles
Legends
The Second Generation
Dragons Of Summer Flame (Chronicles 4)

- Jeg har nogenlunde styr på hvilke bøger der kommer derefter i samlingen.

Mit store spørgsmål er nu : Er Raistlin dukket op i nogen af bøgerne after
Dragons Of Summer Flame ???

Mvh. Thomas

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 20-08-04 05:46

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> istedet for dk.kultur.litteratur (Også fordi jeg tror der er flere i
> denne gruppe der har læst Dragonlance, end i DK.K.L

Ellers kan du også prøve i news:dk.kultur.sciencefiction, som gerne svarer
på spørgsmål om fantasy.

> Mit spørgsmål :
<Snip>
> Mit store spørgsmål er nu : Er Raistlin dukket op i nogen af bøgerne after
> Dragons Of Summer Flame ???

Det kan jeg desværre ikke huske.

Lars

Fra : Brian Christiansen

Dato : 28-08-04 15:57

Der er udkommet et par bøger med Raistlin som hovedperson.
"the soulforge" og "Brothers in Arms", de følger raistlins ( og dermed også
Caramons) barndom og opvækst.

Så hvis du er Raistlin-fan, kan jeg kun anbefale disse.

Mvh

Lillehund