væk med smerten
Fra : niels

Dato : 19-08-04 20:08

hej der

Jeg har oplevet et mirakel, efter 2 dage forsvandt alle mine mymoser og
andre muskel smerter. og efter en uge havde jeg ikke ømme knæ efter at have
siddet på hug i 15 min.
nogle af de lidelser der kan forsvinde ved denne metode ømme muskler, astma,
allergi, ledegigt, migræne m. m

Et ud snit fra hjemmesiden.
http://www.ceac.dk/
Efter mere end 20 års forskning i molekylær energi svingninger, er det nu
lykkedes at fremstille en EnergiPude, med helse-egenskaber der ikke før har
været kendt. Energi-Puden er let at anvende, både for voksne og børn.

Energi-Puden indeholder en planteolie, hvis molekyler ved hjælp af en
trykbølge, er sat op i så høje svingninger, at der herved dannes vacuum.

Når man behandler med Energi-Puden, opstår der en kædereaktion i kroppens
molekyler, derved dannes vacuum, som er en forudsætning for, at kroppen kan
optage de nødvendige næringsstoffer og ilt, samt udskille affaldsstoffer,
betændelse m. m.

Næsten alle opståede lidelser har den samme årsag, nemlig at der er nedsat
undertryk (vacuum) i vore celler. Når denne vacuum tryk bliver optimal, kan
kroppen genopbygge sig selv, nøjagtig som et sår der heles.

Fra : Olesen

Dato : 19-08-04 20:14

"niels" <n-k-p@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har oplevet et mirakel, efter 2 dage forsvandt alle mine mymoser og
> andre muskel smerter. og efter en uge havde jeg ikke ømme knæ efter at

En sådan fysisk ændring af tilstanden gør,
at 'behandlingen' i sig selv er særdeles smertefuldt.

Fra : G.B.

Dato : 20-08-04 00:24

"niels" <n-k-p@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har oplevet et mirakel, efter 2 dage forsvandt alle mine mymoser

Stop dine kvaksalver-reklamer, tak.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer