Kan ikke lide piller
Fra : Lennart Hermansen

Dato : 16-08-04 23:53

jeg skal tager nogle piller mod bumser (tetracyclin)
nu er problemet bare at jeg ikke kan åf dem slugt.
Har prøvet at dele dem i 4 dele, det er stadig ikke småt nok til at jeg kan
dem få ned !
Nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg får dem spist skal tage 2 om
dagen og de smager dårligt for at sige det mildt!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-08-04 06:22

Lennart Hermansen wrote:
> [...]
> Nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg får dem spist skal tage
> 2 om dagen og de smager dårligt for at sige det mildt!

sluger du dem tørt??
ellers prøv at lægge dem så langt tilbage på tungen og skyl dem ned med en
velsmagende drik.....

ellers er der flere gode gamle børneråd ;)
gem pillen i en teske med youghurt eller lignende....
knus pillen og dæk den med sukker, skyl efter med saftevand...
prop pillen ind i en rosin og slug den.....¨
opløs den i vand i en engangssprøjte og skyd den ned i halsen....

nogle af disse råd forudsætter at pillerne må opløses eller knuses.....

--
Knus, Sabina, som har en skøn somalipige der savner et nyt hjem....
send mig en mail hvis du er interesseret ;)

Fra : Padmé Amidala

Dato : 17-08-04 16:08

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> ellers er der flere gode gamle børneråd ;)
> gem pillen i en teske med youghurt eller lignende....

Ifølge www.netdoktor.dk må netop dette præparat ikke indtages med
mælkeprodukter.

> --
> Knus, Sabina

VH
Padmé

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-08-04 16:54

Padmé Amidala wrote:

> Ifølge www.netdoktor.dk må netop dette præparat ikke indtages med
> mælkeprodukter.

ok, så langt tjekkede jeg ikke lige*G* men der er da andre muligheder....
frugtgrød feks?

Fra : Christina

Dato : 08-09-04 11:05

Sabina Hertzum wrote:

> ok, så langt tjekkede jeg ikke lige*G* men der er da andre
> muligheder.... frugtgrød feks?

Jeg har fået disse piller engang, og vil lige minde om at de ikke må tages
for længe...det er nogle skrappe sager...men de kurerede godt nok mit
rosacea udbrud i hovedet - jeg var fyldt med knopper, men de har ikke været
der siden

Fra : Lennart Hermansen

Dato : 08-09-04 19:36

Jeg har fået at vide af min hudlæger at jeg skal tage 2 om dagen i en månede
og så en derefter....(synes det lyder som lang tid)
Jeg synes stadig ikke de hjæpler specielt meget mod mine bumser men de
skulle også først virker efter en måned....

Fra : Christina

Dato : 16-09-04 09:43

Jeg tog dem længere end en måneds tid....men husker ikke hvor længe, måske 3
mdr.....de virkede virkelig godt på mig, og knopperne er aldrig kommet
tilbage siden