Hejsa
Fra : Søren Hansen

Dato : 12-08-04 06:25

Vedr. serveropkobling

Jeg kunne godt tænke mig at kunne logge på min server (win 2000 SB) fra
hvilken som helst pc i verden, det jeg har brug for er at afvikle vores crm
system ud i marken.
Idag har vi en Sonicwall SOHO3 som firewall/vpn.
Kan det lade sig gøre? Og hvad kræver det af udstyr?

Mvh Søren Hansen

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 12-08-04 09:44

Hej Søren.

Du burde sådanset bare nøjes med at åbne for port 80 i din firewall, så port
80 er peget på den ipadresse din server har.

Så skulle det være muligt at nå crm systemet udefra.

--

Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : ct

Dato : 18-08-04 18:26

> Du burde sådanset bare nøjes med at åbne for port 80 i din firewall, så
port
> 80 er peget på den ipadresse din server har.
>
> Så skulle det være muligt at nå crm systemet udefra.

Ja, og alle andre sjove ting kan også nå din server

Fra : Søren Hansen

Dato : 20-08-04 11:46

Jeg er lidt betænkelig ved at åbne port 80, der må være en anden løsning

Mvh Søren