messer i Danmark
Fra : Ole Steiness

Dato : 13-08-04 20:15

Hej alle

Jeg sidder som chefdesigner på et leg-og-lær-spil (edutainment) til
skolebørn, og det skal gerne vises frem på diverse messer rundt om i landet,
i løbet af det næste års tid. Det skal fremvises til bla. lærere og forældre
(evt. også slutbrugerne = børnene).

Problemet er bare, at jeg ikke kan finde nogle relevante messer (andet end
uddannelsesmessen i Odense).

Nu har vi vist ikke nogen egentlige computerspil-messer i DK, men er der
nogen, der kender til IT-, computer-, software-, underholdnings- eller
legetøjsmesser i Danmark? Jeg har søgt på google.dk, men uden resultat,
hvilket undrer mig noget...

På forhånd tak for hjælpen!

Venlig hilsen Ole Steiness