Perl og fil-sletning
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-08-04 18:57

Jeg har et problem med et perl-script i forbindelse med webserveren
Web/2. Problemet er, at jeg ikke kan få lov at slette filer fra
perl-scriptet, når det afvikles gennem browseren og Web/2. Jeg får en
fejlmeddelelse om, at jeg ikke har tilladelse til at slette filer.

Der er tilsyneladende ingen indstillinger til dette i Web/2, og mig
bekendt heller ikke i OS/2. Hvordan fortæller jeg perl-scriptet, at det
godt må slette filer? Jeg har spurgt i Web/2's forum uden at få svar.

Når jeg afvikler scriptet fra en kommandolinje, virker det fint nok.

--
Mvh. Kim Ludvigsen