eComstation 1.2 forventet release den 16/8~
Fra : Knud Berggreen

Dato : 05-08-04 21:12

Serenity Systems International udsender snart eComStation 1.2
eComStation 1.1 produkterne er ikke længere til salg

eComStation Entry 1.2 - engelsk.
Forventet release 16. august

Nyt: Der vil også komme en studieversion.

eComStation Application Pack 1.2
Kun mindre ændringer. Men den vil herefter også være tilgængelig for
andre end eComStation-brugere. Dette giver bl.a. mulighed for en Warp
4 bruger at få en opdateret Lotus SmartSuite.

Så er der lidt om Serenity Virtual Station (SVISTA) - den lader jeg
stå på engelsk.
SVISTA is a virtual machine application with will compete with
Microsoft's Virtual PC(tm) and VMWare(r) desktop product. With Virtual
PC support for OS/2 ending this year, SVISTA will be the only VM with
support for OS/2 as either a host or guest. SVISTA will support more
platforms for less cost to the user. SVISTA will also be sold as part
of Terminal Services products running on Windows with Citrix, and on
Linux. The OS/2 host version of SVISTA will be included in the
eComStation Application Pack 1.2.

Software Subscription Services
Så relanceres "Software Subscription Services" (tidligere kendt som
"Upgrade Protection")

Tidsplan:
* Engelsk version af eComStation 1.2: 16. aug. 2004
* Tysk version skulle følge kort efter - forventet inden 31. august
* Software Subscription Services er frigivet
* Serenity Virtual Station forventes i GA-udgave sidste i 3. kvt.
2004.

Mvh
Knud

--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Bent Nielsen

Dato : 06-08-04 18:37

Knud Berggreen wrote:

> [...]
> * Software Subscription Services er frigivet
> * Serenity Virtual Station forventes i GA-udgave sidste i 3. kvt.
Er der så understøttelse for w98 i den??

Fra : Knud Berggreen

Dato : 07-08-04 16:52

On Fri, 06 Aug 2004 19:37:14 +0200, Bent Nielsen
<postmaster@teamnord.dk> wrote:

>Er der så understøttelse for w98 i den??

Øjensynligt ikke officielt:

http://www.serenityvirtual.com/prod_info.php?url=content/requirements.html

Serenity Virtual Station supports the following guest operating
systems:

* OS/2 2.1, OS/2 Warp, 3.0, 4.0, 4.5, eComStation 1.0, eComStation
1.1
* MS-DOS, Windows 3.0, 3.1, 3.11
* Windows 95
* Windows NT 4.0, Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003
* Linux (kernel 2.2 and 2.4)
* FreeBSD

Men idet Windows 95 er med på listen vil jeg da mene at Windows 98
også skulle kunne benyttes. Man kan også undres over at eComStation
1.2 ikke er med på listen...
Under alle omstændigheder så vil jeg prøve at få dette spørgsmål
afklaret.

/Knud

Fra : Knud Berggreen

Dato : 01-09-04 21:27

On Sat, 07 Aug 2004 17:52:27 +0200, Knud Berggreen
<knud@berggreen-dk.invalid> wrote:

>Øjensynligt ikke officielt:

Meldingen er stadig at officielt er der ikke understøttelse for
Windows '98.
Udsendelsen fra producenten af den engelske version på CD-ROM
forventes påbegyndt sidst i næste uge.

Mvh
Knud

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-09-04 22:59

Knud Berggreen wrote:

> Meldingen er stadig at officielt er der ikke understøttelse for
> Windows '98.

Hvem vil dog også fyre op for et styresystem, der er mere end 6 år
gammelt!

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-09-04 16:39

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvem vil dog også fyre op for et styresystem, der er mere end 6 år
> gammelt!

Dem der vil spille NFS2SE over netværk

Jesper G. Poulsen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 02-09-04 21:05

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvem vil dog også fyre op for et styresystem, der er mere end 6 år
> gammelt!

Det kan også være at brugeren har licens til at bruge den vertion af
Windows og ikke har windows 2000.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-09-04 21:10

Bent Nielsen wrote:

> Det kan også være at brugeren har licens til at bruge den vertion af
> Windows og ikke har windows 2000.

Jeg skulle åbenbart have brugt en smiley. Det var selvfølgelig en joke.
Der er jo sikkert en god del af læserne i denne gruppe, der fyrer op
under et endnu ældre styresystem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen